:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 De zon in het water

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

De zon in het water Empty
BerichtOnderwerp: De zon in het water   De zon in het water Icon_minitimevr 29 jun 2012, 13:08

Weet je wat me de laatste tijd steeds beter afgaat? De zon in het water zien schijnen. Da's goed he! Ik kan bij iemand anders de zon behoorlijk in het water zien schijnen. En hoe ik dat dan opschrijf. Ik voel dat zelf dat ik dat nog meen ook. Hee, vroeger had ik dat ook al maar toen was dat een stuk minder.
Ja, af en toe, als ik goed gezind was. Jongen, dan kon ik echt bij iedereen de zon in het water zien schijnen. De mensen zeiden wel eens; Louis, wat kan jij dat goed zeg. De zon bij anderen in het water zien schijnen. Ik was toen ook al redelijk bescheiden en antwoordde dat het toch wel meeviel. Van die zon, en van dat kunnen, het zien van de zon die in het water schijnt, bij een ander. Ja, als ik goed gezind ben. Uit zelfbescherming. Dan zwegen ze maar ik zag ze bewonderend kijken en denken. Of ze snapten het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

De zon in het water Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zon in het water   De zon in het water Icon_minitimevr 29 jun 2012, 13:30

een ander land sfeertje , een ontdeugend gezichje ........
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De zon in het water
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verven met water
» Motor wassen zonder water.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: