:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Bain de soleil

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Bain de soleil Empty
BerichtOnderwerp: Bain de soleil   Bain de soleil Icon_minitimeza 07 jul 2012, 11:16

Gisteren was 't weer schitterend. Na ongeveer 200 kilometer raffelen dronken we in Stavenisse, bij het haventje, een koffie. De wolken, met omgekeerde mamatussen ertussen, lieten hun van de beste zijden zien. Van Rohrsach naar de expressionisten is een kleine stap. Op het terras zaten we in de vlekkerige schaduw van een parasol en ik meende paarse en blauwe toetsen te zien op onze lederen broeken. Een plons trok mijn aandacht. Kinderen sprongen van de kade in het heldere haventjeswater. De stokken van de bootjes gingen van boven het meest heen en weer. De onderkant van de stokken, boot genaamd, deinde maar wat mee, maar minder. Als ik een hoed van stro in de buurt had gehad, dan had ik hem niet opgezet. Ik ben voor veel in maar heb mijn grenzen.
Ik mistte de roeiwedstrijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Bain de soleil Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bain de soleil   Bain de soleil Icon_minitimeza 07 jul 2012, 17:13

ja............en Question
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bain de soleil
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: