:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 druppellader VMF

Ga naar beneden 
+3
ggfh
anarchy
medion5025
7 plaatsers
AuteurBericht
medion5025
Veteran
Veteran
medion5025


Aantal berichten : 1249
Leeftijd : 57
Woonplaats : hemiksem

druppellader VMF Empty
BerichtOnderwerp: druppellader VMF   druppellader VMF Icon_minitimema 03 dec 2012, 15:44

ik weet het er zijn vele type druppelladers en de éne zal zeggen de mijne is de beste want t'is nen optimate of het is nen oxford of ..... enzoverder ik geef deze link enkel maar omdat deze druppellader buiten in de regen mag liggen hij is namelijk waterdicht http://www.accudienst.nl/prod/55289/vmf-motorcycle-acculader-12v-08a-automatische-druppellader-plus-lader.html hij doet enkel niet meer dan mijn oude oxford lader die uiteindelijk na 5 jaar zijne geest gegeven heeft maar het was wel altijd een gedoe ik legde die dan op een steen met een emmer erover om niet nat te worden etc.... de nieuwe hangt dus nu gewoon aan de muur in het nat en tot hiertoe druppellader VMF 33367 kan natuurlijk mijn moto's ook een afdak geven maar dat kost meer en heb momenteel andere grote kosten in huis druppellader VMF 500902
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

druppellader VMF Empty
BerichtOnderwerp: Re: druppellader VMF   druppellader VMF Icon_minitimema 03 dec 2012, 16:22

de mijne is de beste want t'is nen optimate

Ik heb een Optimate 4;mijn gebuur een Procharger van bij louis.de
Als de mijne 100% geladen aangeeft en ik leg de Procharger aan dan geeft deze 75-80% aan en laadt de batterij nog bij. Uitgetest op 6 motos en steeds hetzelfde.
De mijne is dus niet de beste... Exclamation

Terug naar boven Ga naar beneden
ggfh
Vintage
Vintage
ggfh


Aantal berichten : 5634
Leeftijd : 54
Woonplaats : ruisbroek

druppellader VMF Empty
BerichtOnderwerp: Re: druppellader VMF   druppellader VMF Icon_minitimema 03 dec 2012, 16:42

dat is het verschil tussen maten en professionals...
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

druppellader VMF Empty
BerichtOnderwerp: Re: druppellader VMF   druppellader VMF Icon_minitimema 03 dec 2012, 17:19

Ik heb een optimate 4 en zo'n nieuwe 6, vind het nog steeds superdingen. Ze maken van een batterij die een beetje zozo is terug een goeie. Er zit een desulfatieprogramma in(ook ctek heeft dat), wat goed is voor mij omdat mijn druppelladers regelmatig een maand niet aanhangen en met de Thruxton is dat een probleem gezien het alarm dat veel van de batterij vergt. Denk dat ik anders al regematiger een kapotte batterij had gehad...

Bij de optimates staat: weerbestendig, wat dat wil zeggen weet ik ook niet? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jowan
Member
Member
Jowan


Aantal berichten : 162
Leeftijd : 60
Woonplaats : Lichtervelde

druppellader VMF Empty
BerichtOnderwerp: Re: druppellader VMF   druppellader VMF Icon_minitimeza 14 jun 2014, 22:26

Wie verkoopt die optimate druppellader 
Denk dat ik er best ook een aanschaf
Gezien ik te weinig rij ,vanavond starte mijn bonnie nog net
Terug naar boven Ga naar beneden
ivob
Veteran
Veteran



Aantal berichten : 1196

druppellader VMF Empty
BerichtOnderwerp: Re: druppellader VMF   druppellader VMF Icon_minitimezo 15 jun 2014, 09:00

Denk dat je die zowat overal kan krijgen: auto 5, RAD,...
Terug naar boven Ga naar beneden
davince
Senior member
Senior member
davince


Aantal berichten : 707

druppellader VMF Empty
BerichtOnderwerp: Re: druppellader VMF   druppellader VMF Icon_minitimezo 15 jun 2014, 10:26

Ctek, goedkoopste model, waterdicht, check! ... Op die van mij staat Yamaha,... Komt dan ook van de yam-winkel. scheelde ook weer 10euro.
Ik heb er eens de oscilloscoop aangehangen, doet niets bijzonders zulle. T is vooral veel PR.
Wat me opgevallen is voor het laadniveau: Bepalende factor is ook of je eerst de batterij aansluit en dan de 220 of eerst de 220 en dan de batterij.

Doorslaggevend voor mij was dat je een schoon extra kabeltje krijgt met een afsluitbare connector. Dan hoef je niet altijd het zadel los te maken of die kortsluitgevoelige krokoklemmen te gebruiken.

druppellader VMF Yamaha_YEC8_acculader
Terug naar boven Ga naar beneden
Jowan
Member
Member
Jowan


Aantal berichten : 162
Leeftijd : 60
Woonplaats : Lichtervelde

druppellader VMF Empty
BerichtOnderwerp: Re: druppellader VMF   druppellader VMF Icon_minitimezo 15 jun 2014, 13:12

Ik zal mij deze week eens bezig houden met het een en ander te vergelijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





druppellader VMF Empty
BerichtOnderwerp: Re: druppellader VMF   druppellader VMF Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
druppellader VMF
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Links-
Ga naar: