:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 positieve internetwinkels

Ga naar beneden 
+6
Jouke
Jowan
dbcompetition
ggfh
T-Lens
medion5025
10 plaatsers
AuteurBericht
medion5025
Veteran
Veteran
medion5025


Aantal berichten : 1249
Leeftijd : 57
Woonplaats : hemiksem

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimevr 01 maa 2013, 20:19

ik had een probleem met een spanningregelaar en kocht bij http://www.siccamasales.nl/ een aftermarket voor de helft van de prijs , echter na 4 maanden gaf deze er de brui aan mailke gestuurd naar siccama sales direct antwoord dat dit niet kon en dat ik de regelaar terug moest sturen , super service 3 dagen later stond de koerier al aan de deur met een nieuwe + in de doos een briefje waarop staat gelieve uw rekening nr terug te mailen voor het terug storten van de retour verzendingskosten dagje later verzengskosten mooi terug gestort , als er hier nog zijn met positieve internetwinkels altijd interessant dat je met een gerust hart kan bestellen
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Lens
Senior member
Senior member
T-Lens


Aantal berichten : 588
Leeftijd : 43
Woonplaats : Genk

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimevr 01 maa 2013, 20:54

Waarschijnlijk door velen al gekend: Coolblue. Niet altijd de goedkoopste, maar wel super goede internetshop. Ooit problemen gehad met gsm voor m'n grootvader. Zonder problemen onmiddellijk vervangen door ander exemplaar. Voorraad op de webshop klopt en is niet om klanten te lokken zoals soms bij sommige andere shops, en als't voorradig is en voor 22u besteld is, is't de volgende werkdag in huis. En zelfs 2 winkels voor persoonlijk contact met verkoper of aftersales.
Ook gekend onder hun zo vele domeinen met -shop.be of -store.be achter. (memoryshop.be, laptopshop.be, stofzuigerstore.be, gsmstore.be, pannenstore.be, grasmaaierstore.be, engazomaardoor...)
Terug naar boven Ga naar beneden
ggfh
Vintage
Vintage
ggfh


Aantal berichten : 5634
Leeftijd : 54
Woonplaats : ruisbroek

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimevr 01 maa 2013, 21:49

Coolblue is al met veel geld van mij gaan lopen.
Zeer tevreden van.
Terug naar boven Ga naar beneden
medion5025
Veteran
Veteran
medion5025


Aantal berichten : 1249
Leeftijd : 57
Woonplaats : hemiksem

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimevr 01 maa 2013, 21:57

positieve internetwinkels 33367 goed voor te weten
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimevr 01 maa 2013, 21:59

Coolbleu is Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
Jowan
Member
Member
Jowan


Aantal berichten : 162
Leeftijd : 60
Woonplaats : Lichtervelde

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimema 18 maa 2013, 11:59

iemand ervaring met www.worldoftriumph.com zou daar iets willen bestellen dat ik niet direkt bij een dealer vind ,zijn dit orginele onderdelen of eerdere namaak ,ziet er toch een site uit die afhangt van triumph zelf of heb ik het mis ?
Terug naar boven Ga naar beneden
medion5025
Veteran
Veteran
medion5025


Aantal berichten : 1249
Leeftijd : 57
Woonplaats : hemiksem

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimema 18 maa 2013, 12:14

@jowan , geen ervaring met de online winkel die je vraagt echter wel met deze en hierover zeer positief http://www.squaredeals-ltd.co.uk/ misschien hebben ze het gezochte daar ook ???
Terug naar boven Ga naar beneden
ggfh
Vintage
Vintage
ggfh


Aantal berichten : 5634
Leeftijd : 54
Woonplaats : ruisbroek

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimema 18 maa 2013, 12:55

World of Triumph is van Lings als ik me niet vergis.
Lings was vroeger goed om te kopen.
Weet niet hoe het nu is.

http://www.triumphbikesales.com/
Terug naar boven Ga naar beneden
Jouke
Member
Member
Jouke


Aantal berichten : 290
Woonplaats : Wolphaartsdijk

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimema 18 maa 2013, 17:03

www.altrider.com
www.whiskysite.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulldog
Veteran
Veteran
Bulldog


Aantal berichten : 1533
Leeftijd : 59
Woonplaats : a/d schelde in Klein Brabant

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimema 18 maa 2013, 19:22

World of triumph is idd één van de sites van Lings(een hyperdealer in UK-waar ook m'n Thruxton vandaan komt). Zeker geen namaak Wink. Heb er vroeger al een vijftal keren zowel kledij als onderdelen besteld: superservice, telefonisch goed bereikbaar, zéér tevreden van!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jowan
Member
Member
Jowan


Aantal berichten : 162
Leeftijd : 60
Woonplaats : Lichtervelde

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimema 18 maa 2013, 21:25

@medion ,uw link "squaredeals " vind ik ook interresant ,bedankt daarvoor ,staat nu bij mijn favorieten ,en aangezien bulldog goeie ervaringen heeft bij "Worldoftriump" ga ik mij daar eerst eens aan een aankoop wagen ,ben benieuwd
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Triumph
Senior member
Senior member
Mr. Triumph


Aantal berichten : 584
Leeftijd : 41
Woonplaats : Leopoldsburg

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimedi 21 mei 2013, 20:37

Bij worldoftriumph heb ik al massa aankopen gedaan. In ben er heel tevreden van.
Terug naar boven Ga naar beneden
T-Lens
Senior member
Senior member
T-Lens


Aantal berichten : 588
Leeftijd : 43
Woonplaats : Genk

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimewo 29 mei 2013, 10:16

Onlangs nog een droogkast gekocht bij www.electromania.be
Zeer goede prijzen en correcte afhandeling. Enkele jaren geleden ook mijn tv daar gekocht. Een pak goedkoper dan bij de grote "beste prijs garantie"-ketens.
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimewo 29 mei 2013, 17:54

De best geteste produkten aan de laagste prijs:

www.koopcentrale.be
Terug naar boven Ga naar beneden
ggfh
Vintage
Vintage
ggfh


Aantal berichten : 5634
Leeftijd : 54
Woonplaats : ruisbroek

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimewo 29 mei 2013, 18:05

Is wel ene gesloten clubke.
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimewo 29 mei 2013, 18:13

Citaat :
Is wel ene gesloten clubke.

Ieder motormerk is er welkom... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Member
Member
Gregory


Aantal berichten : 331
Leeftijd : 38
Woonplaats : Halle

positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitimedo 05 jun 2014, 13:59

http://kglracing.com/

Leveringen en heeft afhaalpunt in St-Genesius-Rode.
Net een bestellingske gaan ophalen en alles is OK.

Contact verloopt ook heel goed. Altijd binnen 24u antwoord op mail gekregen met goeie info etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





positieve internetwinkels Empty
BerichtOnderwerp: Re: positieve internetwinkels   positieve internetwinkels Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
positieve internetwinkels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Links-
Ga naar: