:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid

Ga naar beneden 
+14
ronny
BikersFriends
ivob
vlieg
Dominique
marnixvy
mrbullmastiff
Jokke
Jowan
P.Thunderbird
BlackTigerDave
lukke
Marn
nelly
18 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Dominique
Veteran
Veteran
Dominique


Aantal berichten : 1404
Leeftijd : 52
Woonplaats : aan de zee

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimevr 12 dec 2014, 16:42

De titel zegt genoeg zeker? Hieronder het relaas der feiten zoals ik het naar mijn verzekeringsmaatschappij heb verstuurd:

Omdat ik niet akkoord ben met de opmerking van de tegenpartij vermeld op het aanrijdingsformulier, het relaas der feiten:


Op datum van 11 Dec 14 omstreeks 1830hr rijd ik met mijn motorfiets op de Brusselse buitenring komende van Zaventem in de richting van Groot-Bijgaarden. 
Er is file. De voertuigen rijden ongeveer 30 à 40 km/hr. Ik rijd met mijn motorfiets tussen de 2de en 3de rijstrook conform Art 16.2bis van de wegcode. Ik rijd niet sneller dan 50km/hr!!!
Wanneer ik ter hoogte van het voertuig van de tegenpartij kom die op de uiterst linkse rijstrook rijdt, maakt de bestuurster een bruusk manoeuvre naar rechts zonder gebruik te maken van de richtingaanwijzers. Ik heb geen mogelijkheid meer het voertuig te ontwijken waardoor ze me aanrijdt in de volle flank. In haar beweging naar rechts neemt zij mij mee en schuift de motorfiets onder mij door.
Na de aanrijding zegt de bestuurster mij dat ze mij niet gezien heeft om nadien te verklaren tegen de politie en op het aanrijdingsformulier dat ik aan hoge snelheid reed. Hoe kan zij weten dat ik aan hoge snelheid reed als ze mij niet heeft gezien?


Stand van zaken/schade: moto is onder mij weggeschoven. Valbaren hebben veel schade voorkomen (spiegel, handkap, linker kuipdeel, schakelpook, afgebroken voetsteun, beschadigde middenbok). Maar, ....... de explorer is slecht terechtgekomen en de vijs van de valbaar die vastzit aan het carter, is uit het carter gescheurd met een stuk van het carter erbij natuurlijk. TC moto zegt dat het goed mogelijk is dat de expert zegt dat het een perte-total is. Helm naar de zak en nieuwe motovest gescheurd.
Ikzelf ben er met de schrik afgekomen. 22hr na de feiten begin ik wel overal stijf te worden. 
Verzekering zegt dat de tegenpartij in gebreke zal worden gesteld. Nu maar hopen dat alle betrokken partijen van dezelfde mening zijn en moet ik niet voor eigen schade opdraaien, anders is het gedaan met mij met motorrijden.

 't Is de schuld van de sossen!!!! Hadden de treinen niet gestaakt was ik met de trein gaan werken ipv met de explorer.

Btw, een mooi voorbeeld van de veralgemening dat alle motorrijders snel rijden:
Politie: "hoe snel reed ge?"
Ik: "niet sneller dan 50km/hr"
Politie bekijkt mij met gefronste wenkbrauwen en zegt: "jaja ........."
'k Weet nie hoor, mij hebben ze geleerd dat ik objectief moet blijven ..................
Terug naar boven Ga naar beneden
nelly
Member
Member



Aantal berichten : 310
Woonplaats : Zonhoven

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimevr 12 dec 2014, 17:01

Oei , oei , das geen goed nieuws   Shocked
Gelukkig alleen maar stijve spieren...
Hopelijk komt het goed met de papierwinkel en de Explorer.
grtzz , nelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Iron Gonzo
Member
Member
Iron Gonzo


Aantal berichten : 378
Leeftijd : 52
Woonplaats : kleit

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimevr 12 dec 2014, 17:31

tja dat is zo een geval waar ze veel over discuteren.
met goede getuigen terplaatse heb je meer in handen. Maar vindt eens iemand die wil getuigen....

hopelijk komt het allemaal goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Marn
Member
Member
Marn


Aantal berichten : 203
Woonplaats : erpe mere

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimevr 12 dec 2014, 17:54

Ik denk dat je zowieso in je recht zal zijn.
Met of zonder pinker voert de auto een manoeuver uit, veranderen van rijstrook.
Zelfs als je te snel zou gereden hebben, denk ik dat zij dat zal moeten kunnen aantonen.
(als er iemand in die zin getuigt, is het natuurlijk een andere zaak...)

Ik ben zo ooit eens gesandwiched tussen auto en vangrail op de autostrade...
Een auto die uitweek naar het linker rijvak... Maar heb me overeind kunnen houden.
Blokken van de middenstrook voelen schroeven aan mijn voeten, spiegel afgeslaan met mijn stuurgewicht, pinker kwijt. Naar de pechstrook gegaan en wat gebabbeld. En we hebben het beiden zo gelaten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique
Veteran
Veteran
Dominique


Aantal berichten : 1404
Leeftijd : 52
Woonplaats : aan de zee

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimevr 12 dec 2014, 17:55

Getuigen? Het heeft 10' geduurd vooraleer mij iemand is komen helpen om de moto recht te krijgen. Mensen staan liever stil dan dat ze komen helpen Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
marnixvy
Veteran
Veteran
marnixvy


Aantal berichten : 1450
Leeftijd : 68
Woonplaats : Destelbergen

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimevr 12 dec 2014, 18:26

Wat een pech, en dan zeggen ze dat vrouwen beter rijden en minder ongevallen hebben (veroorzaken)dan mannen,
éen van de twee ongevallen die ik heb gehad met de motor was ook door een fout van een vrouw en het andere van een eend. Ik heb meerdere keren een opmerking gemaakt over valbaren die niet op het motorblok thuishoren maar toen deed ik ook weeral eens moeilijk, 40 jaar technische ervaring betekend toch niks.
Hopelijk ben je omnium verzekerd ? Laat U in ieder geval niet doen door de expert.
Je bent een sportman en dan loop je die pijnlijke spieren op geen tijd terug soepel.
Terug naar boven Ga naar beneden
lukke
Senior member
Senior member
lukke


Aantal berichten : 835
Leeftijd : 65
Woonplaats : Holsbeek

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimevr 12 dec 2014, 18:50

Heel spijtig nieuws. Gelukkig beperkt lichamelijk letsel. Hopelijk wordt het manoeuvre erkent (misschien stond haar wagen nog in de manoeuvre positie toen d politie toekwam. Een mens zou direct foto's moeten kunnen nemen van de posities van de voertuigen, maar er gaat op die momenten zoveel door je hoofd dat je daar niet aan denkt.  Jammer dat je geen getuige hebt die het manoeuvre van de autobestuurster kan bevestigen, dat zou je zaak zeker sterker gemaakt hebben. Ik denk wel dat dit goed komt. Als er sporen zouden zijn op haar linker voorkant en geen sporen op haar linker achterkant  dan bevestigd dit een manoeuvre.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimevr 12 dec 2014, 19:22

Da's kak jong!Hopelijk word je zonder veel rompslomp in je recht gesteld.

Getuigen?Daarvan gaan de meesten lopen,hun tijd is veel te kostbaar hé
Terug naar boven Ga naar beneden
BlackTigerDave
Senior member
Senior member
BlackTigerDave


Aantal berichten : 860
Leeftijd : 44
Woonplaats : Waasland

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimevr 12 dec 2014, 22:14

Damn , daar wordt ik nooit blij van om zulke zaken te lezen Sad ... hopelijk komt het goed met de verzekering , wel dik klote van de valbaar en het carter Rolling Eyes waren dit trouwens de originele valbaren die gemonteerd waren ? 

Gelukkig hou je er zelf niets aan over ... veel geluk met de afhandeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
mrbullmastiff
Veteran
Veteran
mrbullmastiff


Aantal berichten : 1604
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sluiskil

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimevr 12 dec 2014, 23:01

Hopelijk komt het in orde, ik zou er zonder getuige maar niet bij voorbaat van uit gaan.

Veel sterkte
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mobrie.nl
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimeza 13 dec 2014, 01:33

Dominique , eerst en vooral een snel herstel gewenst van uzelf , tevens veel succes gewenst met de verdere afhandeling , normaal gezien ben je wel in je recht denk ik vermits het nu bij wet is vastgesteld dat je mag filefilteren met de moto (max. snelheidsverschil 20kms ?) en ook omdat de tegenpartij een maneuvre doet ....
Terug naar boven Ga naar beneden
P.Thunderbird
Member
Member
P.Thunderbird


Aantal berichten : 223
Leeftijd : 65
Woonplaats : zutendaal

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimeza 13 dec 2014, 08:53

da's minder goed nieuws,gelukkig ben je zelf ongedeerd.
Ik denk echter dat het welles-nietes spelletje tussen de verzekeringen ook veel psychische onrust met zich mee zal brengen(voor mij zou het toch zo zijn).
Hopelijk komt het allemaal in orde en kan je snel terug op jou Explorer stappen.
En , zoals ze tegen mij ook al gezegd hebben , nu behoor je tot de categorie motorrijders die al gevallen zijn Rolling Eyes

grtz
P.Thunderbird Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Jowan
Member
Member
Jowan


Aantal berichten : 162
Leeftijd : 60
Woonplaats : Lichtervelde

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimezo 14 dec 2014, 18:50

Jammer van dit slecht nieuws ,hopelijk heb je een goeie bijstands verzekering en een agent met verstand   En een die het seriuees opneemt voor u.
Mijn laatste ongeval met een FIETS heeft 2,5jaar aangesleept ,ik wens je het niet toe
Terug naar boven Ga naar beneden
STR
Member
Member
STR


Aantal berichten : 459
Woonplaats : WSMNSTR

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimema 15 dec 2014, 09:08

Herstellen is belangrijkste maar voor de rest: hakken in het zand en niet plooien mochten er discussies zijn. Mochten de verzekeringsmaatschappijen dezelfde zijn dan zal het wel vlot in orde zijn, in het andere geval hangt het af van tal van factoren. Een rechter kijkt alleen maar naar de feiten en niet naar de interpretaties, alles wat niet bewezen kan worden bestaat niet.

Mijn persoonlijk record - en ik hoop oprecht dat je het niet zinnens bent om te verbreken - is uitbetaling 10 jaar na datum (2000: bejaarde man vergeet te kijken voor hij voorrangsweg oversteekt, kruist me 2m voor mijn voorwiel waardoor ik superman-gewijs over de auto vlieg en 20m verder op de grond terecht kom met niet alle ledematen meer in de juiste volgorde). Tweewieler naar de eeuwige jachtvelden en ik dikke maand in de lappenmand.
 
10 jaar later en minstens evenveel beroepsprocedures - van politierechtbank tot in de correctionele rechtbank - over de hele lijn gelijk gekregen en alles centjes netjes gekregen. Wel een degelijke belegging want die intrest % krijg je nergens...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimema 15 dec 2014, 10:37

STR schreef:
Wel een degelijke belegging want die intrest % krijg je nergens...

LOL! eind goed al goed,silver lining etc..Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique
Veteran
Veteran
Dominique


Aantal berichten : 1404
Leeftijd : 52
Woonplaats : aan de zee

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimevr 19 dec 2014, 16:22

Wat ik mij nu afvraag, de expert is gepasseerd om de explorer te bezichtigen. Houdt die rekening met het bedrag waarmee ik de moto heb aangekocht of houdt die rekening met de cataloguswaarde.
Eerste inschrijving van de moto is juni 2014, catalogus met opties is hij 15200 waard maar de prijs waaraan ik die heb aangekocht is minder.

Het wordt een dubbeltje op z'n kant, het zou wel eens over een totaal verlies kunnen gaan (ik begin stilletjes te dromen van ne witte TEX  Twisted Evil )

Ondertussen al bericht van de verzekering gekregen dat ik 100pct in mijn recht ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimevr 19 dec 2014, 17:12

in mijn ervaring vertrekt een expert vanuit de catalogusprijs en verzint dan wat drogredenen om eronder te kunnen gaan.

ik zou in elk geval uw aankoopbewijs niet laten zien,weet niet of het uitmaakt maar dat kan uw zaak enkel slechter maken hé
Terug naar boven Ga naar beneden
P.Thunderbird
Member
Member
P.Thunderbird


Aantal berichten : 223
Leeftijd : 65
Woonplaats : zutendaal

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimevr 19 dec 2014, 17:18

100 percent in je recht .... da's al goed nieuws. Smile
Als ik me niet vergis heb je pas een totaalverlies als de kosten van de reparatie hoger liggen dan die van de huidige waarde van de motorfiets.
De Expert gaat dan ook van de huidige waarde , op cataloog uit . Ook de inbreng van jou garagist is belangrijk .Dit heeft ervoor gezorgd dat ik in mijn huidig ongeval , de som die ik betaald heb + de gedane onkosten(tandwielen + ketting en een set nieuwe banden) terug gekregen heb.
Maar ja , mijn Tiger was dan ook van 1999 . Rolling Eyes 

grtz
P.Thunderbird Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
marnixvy
Veteran
Veteran
marnixvy


Aantal berichten : 1450
Leeftijd : 68
Woonplaats : Destelbergen

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimevr 19 dec 2014, 17:28

Alles hangt af van hoe je bent verzekerd. Omnium, aangenomen waarde, werkelijke waarde, nieuwwaarde of een combinatie. De tweedehandse aankoopfaktuur wordt in sommige gevallen gevraagd maar is meestal in Uw nadeel, hangt af van Uw verzekering. Soms word voor de km. een bedrag verrekend ongeacht de aankoopprijs of de leeftijd forfaitair verrekend. In ieder geval hebt U recht op de waarde + Btw en een vergoeding voor de kledij en een morele schadevergoeding + ev. loonverlies. Voor kledij is er de afschrijfwaarde of een forfait. In ieder geval moet je er van uigaan dat zelfs wanneer je de motor gratis hebt gekregen of in een tombola hebt gewonnen of nieuw of tweedehands de totaal verliesschade dezelfde moet zijn. De rechtsbijstand moet U daar perfect kunnen over adviseren en Uw rechten maximaal verdedigen. Het burgelijk wetboek voorziet duidelijk dat de schade die U berokkend moet vergoed worden. Veel hangt ook af van de termijn dat U op Uw geld kan wachten want als het spel hard gespeeld wordt dan is het aan de rechtbank om de schuldige aan te wijzen en Uw rechten te doen gelden maar dat kan wel een paar jaartjes duren daarom gaan de meesten akkoord met het voorstel van de expert en als er geen blijvend lichamelijk letsel is zal de rechtsbijstand niet gewillig zijn om het voor de rechtbank te laten komen. Dus, als het slecht gespeeld wordt kan het U zelfs geld kosten, zeker als je de motor fiscaal in rekening brengt bij Uw belastingaangifte.
Terug naar boven Ga naar beneden
guy2
Member
Member



Aantal berichten : 234
Leeftijd : 59

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimeza 03 jan 2015, 23:38

Dominique, hoe is de toestand nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique
Veteran
Veteran
Dominique


Aantal berichten : 1404
Leeftijd : 52
Woonplaats : aan de zee

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimedi 06 jan 2015, 14:40

Tja, da vroeg ik mij ook af, de stand van zaken.

Vandaag eens zelf contact opgenomen met de verzekering. Die wisten mij te vertellen dat de expert de schade op meer dan 8500€ heeft geschat. Tegenexpertise is gebeurd en ook de tegenpartij is van oordeel dat het om een schade totaal verlies gaat (perte-total).

Voor alle duidelijkheid, ben 100% in mijn recht.

Eerstdaags zou er een voorstel vergoeding in de bus moeten zitten. Nu hoop ik dat ze rekening gehouden hebben met de datum van eerste in verkeersstelling met de daaraan gekoppelde catalogusprijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
STR
Member
Member
STR


Aantal berichten : 459
Woonplaats : WSMNSTR

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimedi 06 jan 2015, 17:42

Hoop doet leven - ik vermoed dat ze een eerste 'bod' gaan doen op basis van de normale afschrijving/waardebepaling op de moment van het ongeval. Zeker niet bang zijn -  als het getal je niet aanstaat - om ze opnieuw de bos in te sturen.... Er is ALTIJD ruimte voor een tweede en beter bod. Vergeet ook zeker niet alle andere schade aan kledij enz... mee te laten rekenen. Soit, we hopen samen met jou op een laat kerstcadeau en een daaraan gekoppeld vruchtbaar autosalon :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimedi 06 jan 2015, 21:20

Ik heb 1 perte total gehad.Heb de eerste 3 voorstellen moeten weigeren,pas de 4de keer boden ze eindelijk wat ik van in het begin vroeg.Dat was wel met een okassie.

Maar ja dus,zeker niet te snel akkoord gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique
Veteran
Veteran
Dominique


Aantal berichten : 1404
Leeftijd : 52
Woonplaats : aan de zee

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimewo 07 jan 2015, 21:05

Hoe ver moet ik gaan?

Heb een voorstel gekregen van de volle 8200euro (zonder btw).

Met btw wordt dit 9922euro. Tex heeft mij met btw 11572 euro gekost.

Da wil zeggen dat ik voor een moto die ik 5 maand heb gehad 1650 euro verlies doe voor een ongeval waarvoor ik 100% in mijn recht ben?

En dan hou ik nog geen rekening met die topkoffer met houder die mij 350euro heeft gekost.

En nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
marnixvy
Veteran
Veteran
marnixvy


Aantal berichten : 1450
Leeftijd : 68
Woonplaats : Destelbergen

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitimewo 07 jan 2015, 21:25

zie mijn bericht hierboven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Ongevallen & minder nieuws-
Ga naar: