:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Triumph Vlaanderen....I am sorry

Ga naar beneden 
+2
mjj338
Louie
6 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Triumph Vlaanderen....I am sorry Empty
BerichtOnderwerp: Triumph Vlaanderen....I am sorry   Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_minitimedo 01 apr 2010, 20:06

In nood leert ge uw vrienden kennen.’

Vreemde en ook mooie spreuken kent ons landje. En ik hou ervan. Van ons landje en de spreuken.

Wat ik nu toch allemaal heb gehoord en gelezen op het forum. Ik krijg er nu nog kippevel van. Kiekevlees zoals ze in Antwerpen zeggen.

Hoe kan zo’n gast als Flitz tot zulks schalkse daad komen? Een jaar lang geeft hij het beste van zichzelf, stampt een fantastisch forum uit de Limburgse klei en brengt zomaar eventjes meer dan tweehonderd Triumphrijders bij elkaar. En dan……op een mooie één aprildag dit.

‘De pot verwijt de ketel’…..’wat u niet wil dat u geschiedt……’ Ik krijg er geen genoeg van!

Ik wist van deze grap en ik vond het idee fantastisch! Alleen wist Flitz niet dat ik géén grenzen heb….
Ik was op de hoogte en ik heb gas gegeven. Vreemd gevoel dat het me toch pijn deed. Flitz weg, forum weg.

‘In de tank gaat zoveel benzine tot die barst.’ Het is een beetje uit de hand gelopen. Ik heb reacties gehad waar ik stil van wordt. Ik heb jongens en meisjes, waar ik respect voor heb, wat onzin verteld. Ik heb gelachen, keihard maar ben ook ontroerd….door de onverwachte reacties. ‘Stille wateren……’
Het prikte in mijn hart, die echt oprechte zorgelijke berichten.

Flitz had dit resultaat niet zo intens verwacht, en wilde zeker geen mensen kwetsen. Een paar keer schreef hij me of het niet te ver zou gaan.

'Nee joh, natuurlijk niet……..natuurlijk wel!'



Triumphrijders, ruwe bolsters, blanke pitten, reageren zoals ze op hun motoren reageren. Met emotie, met hun hart…….

Verdorie…..ik heb gelachen en genoten. En in bed flitst het door mijn hoofd.

Ik heb genoten van de reacties op het forum….

Maar het meest van de bezorgdheid van de leden over Flitz, zijn motor, zijn forum….ons forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
mjj338
Veteran
Veteran
mjj338


Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 67
Woonplaats : Landen

Triumph Vlaanderen....I am sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumph Vlaanderen....I am sorry   Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_minitimedo 01 apr 2010, 20:25

Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_sad innige deelneming

Triumph Vlaanderen....I am sorry Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Triumph Vlaanderen....I am sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumph Vlaanderen....I am sorry   Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_minitimedo 01 apr 2010, 20:26

Het doet wel iets...
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Triumph Vlaanderen....I am sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumph Vlaanderen....I am sorry   Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_minitimedo 01 apr 2010, 20:33

En nu 364 dagen de tijd om te broeden op een koekje van eigen deeg Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_biggrin
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Triumph Vlaanderen....I am sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumph Vlaanderen....I am sorry   Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_minitimedo 01 apr 2010, 20:34

laat maar iets weten...ik doe mee...........
Terug naar boven Ga naar beneden
Flitz
Admin
Admin
Flitz


Aantal berichten : 2490
Leeftijd : 38
Woonplaats : Helchteren

Triumph Vlaanderen....I am sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumph Vlaanderen....I am sorry   Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_minitimedo 01 apr 2010, 21:13

*undercovermode* ik doe mee *undercovermode uit*

Hé mannen, wats up ?

_________________
http://ITnMore.be

Terug naar boven Ga naar beneden
http://ITnMore.be
Gast
Gast




Triumph Vlaanderen....I am sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumph Vlaanderen....I am sorry   Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_minitimedo 01 apr 2010, 21:24

moest ik zo een grap doen Triumph Vlaanderen....I am sorry Affraid was iedereen boos
Terug naar boven Ga naar beneden
Black swept
Veteran
Veteran
Black swept


Aantal berichten : 2113
Leeftijd : 61
Woonplaats : Sarlat

Triumph Vlaanderen....I am sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumph Vlaanderen....I am sorry   Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_minitimedo 01 apr 2010, 21:42

Ma nee DIRK ,we zyn nie boos en zekers nie op u zunne Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumph Vlaanderen....I am sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumph Vlaanderen....I am sorry   Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_minitimedo 01 apr 2010, 21:50

Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_study Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_study Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_study Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_study ok, dan is mijn 1april grap nie gelukt zulle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Triumph Vlaanderen....I am sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumph Vlaanderen....I am sorry   Triumph Vlaanderen....I am sorry Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Triumph Vlaanderen....I am sorry
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hier is, de stem van Vlaanderen
» Zaterdag 9 juni Forum rit Zeeuws Vlaanderen
» Triumph TRW 500
» Triumph
» Triumph 3TA

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: