:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Een maatje meer of minder

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Een maatje meer of minder Empty
BerichtOnderwerp: Een maatje meer of minder   Een maatje meer of minder Icon_minitimedo 08 apr 2010, 13:14

Ik laat niet veel bekers aan mij voorbijgaan.
Ook die van het mooie engeltje niet. Wil je het duiveltje op mijn schouder zien? Ook als je dan wellicht een maat verliest? Je antwoord maakt van de streepjes kruisjes op mijn geturfde hart en ziel.
Je ogen vertellen het me, je hebt van de kleine dood nog niet gehoord.
Met handen, voeten en tong probeer ik duidelijk te maken wat ik wil. Berekend impulsief raffel ik fluisterend mijn meest succesvolle zin af. Je trapt er met beide benen wijdbeens in.
Ik zie aan je ogen dat je al enkele keren een beetje bent gestorven. In mijn armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Een maatje meer of minder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een maatje meer of minder   Een maatje meer of minder Icon_minitimedo 15 apr 2010, 02:07

Hoe meer keren men "een beetje gestorven is"...hoe meer men het leven weet te waarderen.
Des te harder het leven, hoe meer je ervan leert, en de voor andere, onbelangrijke dingen naar waarde weet te schatten...Iedereen is zo met "leven" bezig dat hij veel laat voorbij gaan...de kleine dingen. Die worden vergeten....wie heeft er nog bewust in de regen gelopen...laat die sminck maar uitlopen...het haar in slierten tegen je gezicht...doornat...tot op je vel...Wie weet er nog hoe dat voelt..
Ga 's nachts een keer op het terras zitten...alleen met het gezelschap van pint en saffie...hoe rustig, en mooi de sterren blinken...de geluiden van de nacht...wie kent ze nog.. 's Morgensvroeg op het bankje aan de voordeur zitten, om de buurman op zijn fiets te zien stappen om de gazet te gaan halen, elke dag weer op hetzelfde uur, de poes van de buren die buitenkomt...het leven in de straat...rolluiken die opengaan...
Wie heeft zijn kinderen eens bezig gezien...echt bekeken...niet om te zeggen wat wel of niet kan...Maar ze van op afstand gade geslaan...Hoe dat die jonge mensen opgroeien met hun eigen karaktertje, in hun eigen wereldje, hoe zij bewegen, de gezichtsuitdrukkingen als ze met iets bezig zijn...velen missen die mooie moimenten.
Hoe dieper je valt, hoe hoger je leert klimmen...
Ik ben bijna aan de top....
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Een maatje meer of minder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een maatje meer of minder   Een maatje meer of minder Icon_minitimedo 15 apr 2010, 09:42

En hoe de dag ontwaakt, en luister naat Tim van Wim De Craene
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een maatje meer of minder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een maatje meer of minder   Een maatje meer of minder Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een maatje meer of minder
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn maatje
» Minder goed nieuws uit Limburg

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: