:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Gewoon, een Triumphrijder

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimevr 28 mei 2010, 23:07

Hij is rustig. Maar op een bijzondere manier. Zeker. Van zichzelf. Rustig rijden? Geen probleem. Maar het mag soms ook wat sneller van hem. Ook geen enkel probleem. Nee, ik heb het niet over Vlieg. Een andere rijder. Met een Triumph. Op een of andere manier durft hij een wedstrijdje met je aan. Wie van ons heeft het hardste uitlaatgeluid? Zeg het maar.
Hij is rustig, dat heb ik al gezegd. Maar hij heeft ook geduld. Dat weet ik. Met zijne motor zien ze hem graag komen in Holland.
Ik vind het leuk als die rustige, vriendelijke, geduldige man erbij is. Het geeft een veilig gevoel. En als ik ooit wat namen wil weten uit de racewereld. Dan vraag ik het aan hem. Geduldig, en rustig zal hij me de antwoorden geven. Met zijn armen over elkaar.
In Acosse kwam hij aangedenderd. Ik begroette hem. Ongeduldig, onrustig. Maar met een veilig gevoel. Hij is rustig maar hij geniet. Op een rustige manier. Geduldig.
Rustig zijn, rustig rijden. Maar als het moet en kan wat sneller. Maar wel veilig. Dat straalt hij uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimevr 28 mei 2010, 23:13

BS??
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimevr 28 mei 2010, 23:16

Nee
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimevr 28 mei 2010, 23:17

Pfuh, dan weet ik 't niet Gewoon, een Triumphrijder Icon_mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Black swept
Veteran
Veteran
Black swept


Aantal berichten : 2113
Leeftijd : 61
Woonplaats : Sarlat

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimevr 28 mei 2010, 23:24

Gewoon, een Triumphrijder 500902 Gewoon, een Triumphrijder Icon_geek Gewoon, een Triumphrijder Icon_jokercolor Gewoon, een Triumphrijder Icon_clown Gewoon, een Triumphrijder Icon_tongue Gewoon, een Triumphrijder Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimevr 28 mei 2010, 23:30

Een wedstrijdje in uitlaatgeluid, en een motor die men graag in Nederland ziet...kom aan zeg....over wie gaat het?
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimevr 28 mei 2010, 23:32

Ik ben zijn naam vergeten, maar hij had geen zijdeksels meer op zijn Bonnie.
Carbu's 'n beetje getuned.
En we hebben nog wat gepraat over forumprietpraat!
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimevr 28 mei 2010, 23:33

In alle geval een gast die westhoekspaghetti zou lusten Gewoon, een Triumphrijder Icon_exclaim
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimevr 28 mei 2010, 23:47

Ana, fout....Hij is iemand die zijdeksels erop laat....allee mannen...armen over elkaar..havenrit.......zolang ik geen goed antwoord heb komt er geen nieuwe persoonsvraag....en dat is er ook eentje...
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimevr 28 mei 2010, 23:49

en met welk type MC rijdt deze man? Bonnie? Thruxton?
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimevr 28 mei 2010, 23:52

slow and fast...1x Bonnie en een andere......
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimevr 28 mei 2010, 23:54

BonniePhil?
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimevr 28 mei 2010, 23:57

Die komt ook nog aan de beurt maar is hem nu niet.....allee...zijne Bonnie zien ze graag in Holland rijden.....

Ik zou nu bij Martha kunnen gaan klagen....volgens mij weet zij het beter dan jullie...
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimeza 29 mei 2010, 00:01

DB? Als ge met Martje begint te dreigen Gewoon, een Triumphrijder 500902
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimeza 29 mei 2010, 00:05

DBcompetition....DEcibelwedstrijd..
tank met wit en oranje....hup olland hup
bonnie en street..rustig en snel
rustig geduldig....ik heb hem bij de elpasorit laten wachten
weet veel namen van racers
en....ik ben altijd blij dat die erbij is....ook bij Martha in het konijntje....en op de foto's van de havenrit stond hij vaak met de armen over elkaar......toffe kerel

en een punt voor CV.....
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimeza 29 mei 2010, 00:07

Gewoon, een Triumphrijder 500902 zo moeilijk was da nu toch nie zeker. Volgende keer beetje sneller met Martje dreigen en alles komt goed Gewoon, een Triumphrijder 689378
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitimeza 29 mei 2010, 10:41

ach louie, zo'n ietwat oudere, gezette, rustige,soms snelle, gevoelige, zwijgzame, goed luisterende, niet al te grote, opmerkzame, nadenkende, een beetje verlegen, niet al te verstandige, beetje kreupele, onopvallende, op de achtergrond genietende, snel lachende thriumph rijdende boerenknol moet er ook bij zijn hé Gewoon, een Triumphrijder 33367

Goed geschreven louie, bedankt, zeer opmerkzaam... en juist( maar sta meer met de handen in de zakken als een thriump rijdende ...boe... Gewoon, een Triumphrijder Lol )

grt één van de dirken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gewoon, een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, een Triumphrijder   Gewoon, een Triumphrijder Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gewoon, een Triumphrijder
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gewoon, weer een Triumphrijder

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: