:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Gewoon, weer een Triumphrijder

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Gewoon, weer een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Gewoon, weer een Triumphrijder   Gewoon, weer een Triumphrijder Icon_minitimeza 29 mei 2010, 12:47

'Let me take you by the hand...and lead you...through the streets, door de straatjes van Antwerpen. Met den deze wil ik wel verdwalen.
Ik hou van A!
De eerste keer dat ik hem zag, dacht ik dat het een of andere filmster was. Vooral op die ene foto tijdens de havenrit.
Dat accent, die ongewone zelfverzekerdheid. Hij kan zo in een western. Nee, ik heb het niet over Tjenne. Die komt nog aan de beurt.
Zeg me op welke motor je rijd, en ik zeg je wie je bent! Is he good, bad or ugly? Dat laatste zou ik niet durven zeggen. Ja, wel durven als er twee rijen met prikkeldraad tussen ons in staan.
The man's too big...the man's too strong....
Over welke vreemde vogel wil ik het hier hebben? Antwerpen, ik verlies me weer, en loop je straatjes op en neer.
Schrijven doet hij weinig, maar zijn gesproken woord blijft hangen. Donkere stem....donker geluid..net als zijn machine......Zeg nooit.....rij naar de maan....ik peins dat 't hem zou lukken!

Uitstraling van een filmster?.....Nee, ik heb het ook niet over mezelf.
Dank je wel, vreemde vogel! Voor je rondleiding. Klim in de mast en vertel ons wat je ziet! Stuurboord, bakboord....ga met de wind.....mijn vrind!
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Gewoon, weer een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, weer een Triumphrijder   Gewoon, weer een Triumphrijder Icon_minitimeza 29 mei 2010, 12:48

Willy?
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Gewoon, weer een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, weer een Triumphrijder   Gewoon, weer een Triumphrijder Icon_minitimeza 29 mei 2010, 12:49

Wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Gewoon, weer een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, weer een Triumphrijder   Gewoon, weer een Triumphrijder Icon_minitimeza 29 mei 2010, 12:50

Willy Willbird bedoel ik Gewoon, weer een Triumphrijder Icon_lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Gewoon, weer een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, weer een Triumphrijder   Gewoon, weer een Triumphrijder Icon_minitimeza 29 mei 2010, 12:51

CV.......you are out of competition.....weer een punt
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Gewoon, weer een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, weer een Triumphrijder   Gewoon, weer een Triumphrijder Icon_minitimeza 29 mei 2010, 12:53

Gewoon, weer een Triumphrijder F12fc430eada0ec14375bf1630e51582
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gewoon, weer een Triumphrijder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon, weer een Triumphrijder   Gewoon, weer een Triumphrijder Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gewoon, weer een Triumphrijder
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gewoon, een Triumphrijder

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: