:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Tot tien tellen..en dan komen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Tot tien tellen..en dan komen Empty
BerichtOnderwerp: Tot tien tellen..en dan komen   Tot tien tellen..en dan komen Icon_minitimeza 29 mei 2010, 13:49

Hoe komen sommige zaken aan hun naam? De achillespees. Ken je het verhaal? Een zwakke plek door een simpel boomblaadje.
De zwevende rib? Waar zit die? Op dit moment. Ik weet het niet.
De G-plek? Al gevonden? Meneer Grafenberg heeft dat speciale intieme plekje bij de vrouw voor het eerst gevonden. Best leuk, om leuke plekjes te zoeken en te vinden. Ik wil best helpen zoeken. Misschien iets voor CV? Een fotootje erbij. Van wie is dit G-plekje? En wie heeft het gevonden?
Hoe komen sommige zaken aan hun naam? Zwevende rib, lopende neus. Vliegende enkel. Peking eend, Marnixeend. Da's een soort kip. Zonder kop.

Ik ben onder de indruk van de vliegende enkel. De eigenaar blijft er vrij rustig onder. Hij gaat weer stappen en opstappen. Hij gaat het weer onder de knie krijgen. Mensen die het achter de elleboog hebben. Da's meestal voor altijd. Net zoals mensen met een dikke nek.
Vlieg krijgt wat voor de kiezen. Da's even slikken toen ik hem zag liggen. De stagiaire die me de kamer uitstuurde kan mijn rug op. Ze moest Vlieg zijn gat wassen maar volgens mij ook mijn oortjes. Dat kan ze op haar buikje schrijven. Zolang ze Vlieg maar geen vinger in de weg legt. Hij zal er wel een wit voetje bij halen. Zou die stagiaire haar G-plekje al gevonden hebben? Lekker is maar ene vinger lang. Ik help haar niet met zoeken. Ze kan op haar kin kloppen. D'r zijn zaken waar ik mijn neus niet in steek. Maar niet veel. Da's mijn Achillespees.

Bij een van mijn zoektochten naar die G-plek bij de flinke dame ben ik mijn trouwring verloren. Dus ik steek mijn hoofd er even in om te zoeken. Ik zie de ring niet, toch mijn ring niet. Maar ik zie wel een Indiaan binnen rondlopen. Nee, niet die uit Gent. Een andere indiaan.
"Hee, Indiaan, heb jij een trouwring gezien?"
"Nee, heb jij mijn paard gezien?"

Oog om oog, tand om tand. Vlieg zet er zijn schouders onder. Hoog omhoog. Mannen als Vlieg zijn op een hand te tellen.
Horen, zien en zwijgen. Ik tel tot tien. Wie niet weg is, is gezien. Ik kom. Maar eerst even wat zoeken. Naar verstopte neuzen, zwevende ribben, derde ogen en G-plekjes.
Ik tel tot tien. Wie niet weg is, is gezien. Ik kom...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tot tien tellen..en dan komen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Soms vraag ik me af van waar die komen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: