:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Mijn ongeval met mijn geliefde street triple

Ga naar beneden 
+20
ronny
scooby
lukke
nelly
thunderbird mania
WIM961
Manu
Ron
Black swept
Flitz
pluche
Oldtimer
katrien
mrbullmastiff
Louie
raoul
CV
davince
anarchy
Robin B
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Robin B
Member
Member



Aantal berichten : 124
Leeftijd : 42
Woonplaats : Lummen

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimeza 02 jul 2011, 17:21

Vandaag een testrit gedaan met een zwarte speed triple 955i van 2002 bij motors thomas G. in Stabroek en ik was direct verkocht: sterke en redelijk snelle motor, comfortabeler dan street triple, lage zithoogte en voor 4000 € + 1 jaar garantie. Alleen die lelijke standaard demper ga ik zo snel mogelijk vervangen door een mooi, korter aftermarket exemplaar (wss barracuda)


Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Speedtriple955i2002
Terug naar boven Ga naar beneden
scooby
Member
Member
scooby


Aantal berichten : 196
Leeftijd : 57
Woonplaats : montfoort

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimeza 02 jul 2011, 18:17

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 367767 Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimeza 02 jul 2011, 18:52

Precies geen zotte prijs als ik zo eens kijk op 't net ook. Thumbs up

Zie wel dat je garantie ook telt als je andere uitlaat steekt. Normaal wel, maar 't kan al eens als excuus gebruikt worden hé en 't is veiliger dat op voorhand te onderhandelen als je weet dat je die toch gaat steken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin B
Member
Member



Aantal berichten : 124
Leeftijd : 42
Woonplaats : Lummen

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimeza 02 jul 2011, 19:41

Goede opmerking, nu normaal gaan ze daar geen probleem van maken, ga ook asap een andere mapping laten inladen als ik een andere demper steek hoor. Kwestie van profijt te halen uit een andere demper.
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimeza 02 jul 2011, 20:26

Nee normaal niet, maar garantie is altijd een gevoelig item hé, dus 't kan geen kwaad om 't te laten opnemen als je toch zeker bent da je een andere steekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimeza 02 jul 2011, 21:06

@ROBIN B...........mooie moto,hoeveel km's staan er op? en 1 jaar garantie is zeker mee genomen(proficiat=of is het nog te vroeg daarvoor)
Terug naar boven Ga naar beneden
mrbullmastiff
Veteran
Veteran
mrbullmastiff


Aantal berichten : 1604
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sluiskil

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimeza 02 jul 2011, 21:18

Gefeliciteerd met je Speed, ik heb ook een Speed 955i en ben er nog steeds erg tevreden over.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mobrie.nl
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimezo 03 jul 2011, 04:49

Stond op 2dehands, dacht een 27.000km.
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimezo 03 jul 2011, 07:55

Proficiat Robin B met je nieuwe aanwinst ...

Veel geluk ermee !
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin B
Member
Member



Aantal berichten : 124
Leeftijd : 42
Woonplaats : Lummen

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimezo 03 jul 2011, 12:03

De motor heeft 30082 km. Wat me niet veel lijkt voor een motor met een redelijk grote cilinderinhoud. Ook zijn de remblokken voor + achter quasi nieuw. De voorband is minder als half versleten en vanachter komt er een nieuwe achterband op want de achterband die er op stond bij de testrit was helemaal vierkant en versleten voor de wet. De vorige eigenaar was precies wel ne tamme rechtdoorrijder want er zit veel schaamrand (+2cm) op de voorband.

Ik heb gisteren al een klein voorschotje gegeven en ga proberen vrijdag de motor op te halen. Ik ben zeer blij dat ik terug ne wegmotor heb zodat ik mijne gas gas halley 450 tenminste wat kan ontzien want dat ding vreet achterbanden en kost teveel aan onderhoud.
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimezo 03 jul 2011, 12:25

Gefeliciteerd met je nieuwe en succes er mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 00:23

Robin , Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
bagheera
Triumph sympathisant
bagheera


Aantal berichten : 1321
Leeftijd : 37
Woonplaats : Begijnendijk

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 08:03

Proficiat , ik had die speed ook al zien staan maar gezien mijn onervaren motor status niet meteen iets voor mij Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 367767.
Ik ben vooral blij dat we niet over jou gehoord hebben op het nieuws , blij dat je er heelhuids vanaf bent gekomen.
Komt de verzekering eigenlijk tussen in dit soort ongeval?
Veel plezier
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 10:46

scratch waarom zou de verzekering daar in tussen komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin B
Member
Member



Aantal berichten : 124
Leeftijd : 42
Woonplaats : Lummen

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimedi 05 jul 2011, 18:24

De verzekering komt daar idd niet tussen. Geen tegenpartij en de motor was niet omnium verzekerd. Dus niks centen, alleen kosten. Heb het bestek: 6800 € incl werkuren pale .
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin B
Member
Member



Aantal berichten : 124
Leeftijd : 42
Woonplaats : Lummen

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimevr 08 jul 2011, 15:45

Heb vandaag de speed triple 955i gekocht en namiddag het wrak van de street triple verkocht met pijn in het hart Crying or Very sad . Maar ik heb nu toch terug een dikke, beresterke wegmotor Smile .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimevr 08 jul 2011, 17:17

super robin b..............nu begint het zware werk amigo Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin B
Member
Member



Aantal berichten : 124
Leeftijd : 42
Woonplaats : Lummen

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimevr 08 jul 2011, 19:10

Zware werk idd: de moto weegt meer, de koppeling vereist meer kracht en de motor heeft zoveel koppel dat ie de stenen uit de grond trekt. Dit is mijn 3de zware (FZS1000, YZF 1000R) moto maar toch heb ik nog nooit een motor gehad met zoveel koppel onderin. Ik ben wel eens benieuwd wat dat gaat geven met mijn vriendin achterop. Allesinds heel goed vasthouden want anders zal ze er snel van af vliegen en dat is nu ook niet de bedoeling...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimevr 08 jul 2011, 20:40

is da nie de bedoeling..............wacht nog een beetje da komt wel lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin B
Member
Member



Aantal berichten : 124
Leeftijd : 42
Woonplaats : Lummen

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimeza 09 jul 2011, 10:42

Gisteren eens met mijn vriendin achterop gereden en dat viel toch goed mee. Sterkere motor en betere zithouding dan op de street triple. Ik ga nog veel plezier hebben aan die moto Smile .
Terug naar boven Ga naar beneden
cisko
Member
Member
cisko


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 64

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimeza 09 jul 2011, 11:34

Allez,ben content dat alles uiteindelijk toch nog goe is afgelopen! Wink
Veel succes met je machine Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimeza 09 jul 2011, 18:07

Goed om te horen dat je beiden tevreden bent met de Speed !
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimeza 09 jul 2011, 19:57

'k Ben blij voor je....
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin B
Member
Member



Aantal berichten : 124
Leeftijd : 42
Woonplaats : Lummen

Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011, 09:35

Dank u voor alle reacties, ik heb verlof vandaag dus ga ik eens wat kilometers maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn ongeval met mijn geliefde street triple   Mijn ongeval met mijn geliefde street triple - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn ongeval met mijn geliefde street triple
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Street Triple 2013
» 2011 Street Triple
» 2011 Street Triple R
» Goede tips bij ongeval
» Nog een award voor op de Street kast

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Ongevallen & minder nieuws-
Ga naar: