:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Triumphmannen onder elkaar

Ga naar beneden 
+4
FrankC
anarchy
dbcompetition
Louie
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 18:45

Ik heb een ideetje.
Stel dat we allemaal bij elkaar aan 't vuur zitten. De motoren staan buiten. We hebben wt pintjes op, d'r zitten een paar lekkere wijven bij en 't gesprek begint. Iemand begint, met een of twee zinnen. De volgende gaat daar weer mee door.
Lijkt dat jullie iets. Wie begint?
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 18:56

"jaa mannen, 't is hier maar stil aan 't vuur zeg ...wanneer zou de louie komen, dan kunnen we nog eens lachen ..." Hij zal nog een beetje bezig zijn met Icarus, zijn buizerd, af te richten om deze volgende zomer mee te geven naar Quevrain ? "
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 18:57

Een lekker wijf of een buizerd;nooit halve-fondvluchten voor Louie. Daarvoor zit ie te strak in het pak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 19:13

oh dirk...den louie zal wel komen zulle,hij ging eerst ne keer langs bij thunderbird mania zijn madam,naar het schijnt had ze op haar muil gegaan me haaren brommer,hij zal wel komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 19:15

ook al zit louie strak in het pak en is hij niet te zat....maar hij zal wel komen,trouwens mijn perij is bevrozen,kheb ze vergeten binnen zetten
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 19:23

"jaa mannen, 't is hier maar stil aan 't vuur zeg ...wanneer zou de louie komen, dan kunnen we nog eens lachen ..." Hij zal nog een beetje bezig zijn met Icarus, zijn buizerd, af te richten om deze volgende zomer mee te geven naar Quevrain ? "
Een lekker wijf of een buizerd;nooit halve-fondvluchten voor Louie. Daarvoor zit ie te strak in het pak.
oh dirk...den louie zal wel komen zulle,hij ging eerst ne keer langs bij thunderbird mania zijn madam,naar het schijnt had ze op haar muil gegaan me haaren brommer,hij zal wel komen. ook al zit louie strak in het pak en is hij niet te zat....maar hij zal wel komen,trouwens mijn perij is bevrozen,kheb ze vergeten binnen zetten
De bazin van 't café kwam even bij de mannen staan.
'Zal 't gaan ja, met die oneerbiedige praat over jullie motormaatjes!'
Behalve haar slipje had ze niets aan. Het was Dirk niet ontgaan en zei:
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 19:35

Wordt ik bijziend? Vergeetachtig?
Die dubbele toeter stond toch op mijn Bonnie?
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 19:39

" Miranda, zie dat ge maar geen snotvalling pakt ! ( hij kende de bazin uit een vroeger leven ..) Vorige vuurvergadering heeft ggfh je ook al moeten meenemen op zijn bonneville naar de Spoed...maar dat had een heel andere reden .."
Terug naar boven Ga naar beneden
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 19:44

Naar de spoed, na teveel speed, niet de motor maar de bollen, ik wil dus zeggen bollen, niet met de speed, maar speed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 19:48

"jaa mannen, 't is hier maar stil aan 't vuur zeg ...wanneer zou de louie komen, dan kunnen we nog eens lachen ..." Hij zal nog een beetje bezig zijn met Icarus, zijn buizerd, af te richten om deze volgende zomer mee te geven naar Quevrain ? "
Een lekker wijf of een buizerd;nooit halve-fondvluchten voor Louie. Daarvoor zit ie te strak in het pak.
oh dirk...den louie zal wel komen zulle,hij ging eerst ne keer langs bij thunderbird mania zijn madam,naar het schijnt had ze op haar muil gegaan me haaren brommer,hij zal wel komen. ook al zit louie strak in het pak en is hij niet te zat....maar hij zal wel komen,trouwens mijn perij is bevrozen,kheb ze vergeten binnen zetten
De bazin van 't café kwam even bij de mannen staan.
'Zal 't gaan ja, met die oneerbiedige praat over jullie motormaatjes!'
Behalve haar slipje had ze niets aan. Het was Dirk niet ontgaan en zei:Wordt ik bijziend? Vergeetachtig? Die dubbele toeter stond toch op mijn Bonnie?
" Miranda, zie dat ge maar geen snotvalling pakt ! ( hij kende de bazin uit een vroeger leven ..) Vorige vuurvergadering heeft ggfh je ook al moeten meenemen op zijn bonneville naar de Spoed...maar dat had een heel andere reden .."
Naar de spoed, na teveel speed, niet de motor maar de bollen, ik wil dus zeggen bollen, niet met de speed, maar speed.
Ondanks de nylonkous die ggfh nog over zijn hoofd had, na de laatste overval, zag je zijn gezicht roder worden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tony The Triumph Tiger
Vintage
Vintage
Tony The Triumph Tiger


Aantal berichten : 2895
Leeftijd : 61
Woonplaats : Schilde

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 19:58

Als ik het woord "wijf" lees , ja zeg .... maar die Triumphmannen van het clubje komen er mee weg .
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 20:00

"jaa mannen, 't is hier maar stil aan 't vuur zeg ...wanneer zou de louie komen, dan kunnen we nog eens lachen ..." Hij zal nog een beetje bezig zijn met Icarus, zijn buizerd, af te richten om deze volgende zomer mee te geven naar Quevrain ? "
Een lekker wijf of een buizerd;nooit halve-fondvluchten voor Louie. Daarvoor zit ie te strak in het pak.
oh dirk...den louie zal wel komen zulle,hij ging eerst ne keer langs bij thunderbird mania zijn madam,naar het schijnt had ze op haar muil gegaan me haaren brommer,hij zal wel komen. ook al zit louie strak in het pak en is hij niet te zat....maar hij zal wel komen,trouwens mijn perij is bevrozen,kheb ze vergeten binnen zetten
De bazin van 't café kwam even bij de mannen staan.
'Zal 't gaan ja, met die oneerbiedige praat over jullie motormaatjes!'
Behalve haar slipje had ze niets aan. Het was Dirk niet ontgaan en zei:Wordt ik bijziend? Vergeetachtig? Die dubbele toeter stond toch op mijn Bonnie?
" Miranda, zie dat ge maar geen snotvalling pakt ! ( hij kende de bazin uit een vroeger leven ..) Vorige vuurvergadering heeft ggfh je ook al moeten meenemen op zijn bonneville naar de Spoed...maar dat had een heel andere reden .."
Naar de spoed, na teveel speed, niet de motor maar de bollen, ik wil dus zeggen bollen, niet met de speed, maar speed.
Ondanks de nylonkous die ggfh nog over zijn hoofd had, na de laatste overval, zag je zijn gezicht roder worden.
Als ik het woord "wijf" lees , ja zeg .... maar die Triumphmannen van het clubje komen er mee weg.
DIRK wist niet goed hoe hij daar op moest reageren en zeker niet toen dat mooie wijf op zijn stoere knie kwam zitten.

Terug naar boven Ga naar beneden
3TA-BIRD
Senior member
Senior member
3TA-BIRD


Aantal berichten : 639
Leeftijd : 51
Woonplaats : Mol

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 20:03

"jaa mannen, 't is hier maar stil aan 't vuur zeg ...wanneer zou de
louie komen, dan kunnen we nog eens lachen ..." Hij zal nog een beetje
bezig zijn met Icarus, zijn buizerd, af te richten om deze volgende
zomer mee te geven naar Quevrain ? "
Een lekker wijf of een buizerd;nooit halve-fondvluchten voor Louie. Daarvoor zit ie te strak in het pak.
oh
dirk...den louie zal wel komen zulle,hij ging eerst ne keer langs bij
thunderbird mania zijn madam,naar het schijnt had ze op haar muil gegaan
me haaren brommer,hij zal wel komen. ook al zit louie strak in het pak
en is hij niet te zat....maar hij zal wel komen,trouwens mijn perij is
bevrozen,kheb ze vergeten binnen zetten
De bazin van 't café kwam even bij de mannen staan.
'Zal 't gaan ja, met die oneerbiedige praat over jullie motormaatjes!'
Behalve
haar slipje had ze niets aan. Het was Dirk niet ontgaan en zei:Wordt ik
bijziend? Vergeetachtig? Die dubbele toeter stond toch op mijn Bonnie?
"
Miranda, zie dat ge maar geen snotvalling pakt ! ( hij kende de bazin
uit een vroeger leven ..) Vorige vuurvergadering heeft ggfh je ook al
moeten meenemen op zijn bonneville naar de Spoed...maar dat had een heel
andere reden .."
Naar de spoed, na teveel speed, niet de motor maar de bollen, ik wil dus zeggen bollen, niet met de speed, maar speed.
Ondanks de nylonkous die ggfh nog over zijn hoofd had, na de laatste overval, zag je zijn gezicht roder worden.
Als ik het woord "wijf" lees , ja zeg .... maar die Triumphmannen van het clubje komen er mee weg .
DIRK wist niet goed hoe hij daar op moest reageren en zeker niet toen dat mooie wijf op zijn stoere knie kwam zitten.
Wen er maar aan, die veelwijverij van ons, daarvoor rijden wij Triumphmannen nu eenmaal met een Triumph als Triumphmannen onder mekaar, voor die wijven en liefst veel.
En Miranda meisje, wat sta jij daar nu raar met je billen te draaien?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bombtechnicians.be
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 20:07

"jaa mannen, 't is hier maar stil aan 't vuur zeg ...wanneer zou de
louie komen, dan kunnen we nog eens lachen ..." Hij zal nog een beetje
bezig zijn met Icarus, zijn buizerd, af te richten om deze volgende
zomer mee te geven naar Quevrain ? "
Een lekker wijf of een buizerd;nooit halve-fondvluchten voor Louie. Daarvoor zit ie te strak in het pak.
oh
dirk...den louie zal wel komen zulle,hij ging eerst ne keer langs bij
thunderbird mania zijn madam,naar het schijnt had ze op haar muil gegaan
me haaren brommer,hij zal wel komen. ook al zit louie strak in het pak
en is hij niet te zat....maar hij zal wel komen,trouwens mijn perij is
bevrozen,kheb ze vergeten binnen zetten
De bazin van 't café kwam even bij de mannen staan.
'Zal 't gaan ja, met die oneerbiedige praat over jullie motormaatjes!'
Behalve
haar slipje had ze niets aan. Het was Dirk niet ontgaan en zei:Wordt ik
bijziend? Vergeetachtig? Die dubbele toeter stond toch op mijn Bonnie?
"
Miranda, zie dat ge maar geen snotvalling pakt ! ( hij kende de bazin
uit een vroeger leven ..) Vorige vuurvergadering heeft ggfh je ook al
moeten meenemen op zijn bonneville naar de Spoed...maar dat had een heel
andere reden .."
Naar de spoed, na teveel speed, niet de motor maar de bollen, ik wil dus zeggen bollen, niet met de speed, maar speed.
Ondanks de nylonkous die ggfh nog over zijn hoofd had, na de laatste overval, zag je zijn gezicht roder worden.
Als ik het woord "wijf" lees , ja zeg .... maar die Triumphmannen van het clubje komen er mee weg .
DIRK wist niet goed hoe hij daar op moest reageren en zeker niet toen dat mooie wijf op zijn stoere knie kwam zitten.
Wen er maar aan, die veelwijverij van ons, daarvoor rijden wij Triumphmannen nu eenmaal met een Triumph als Triumphmannen onder mekaar, voor die wijven en liefst veel.
En Miranda meisje, wat sta jij daar nu raar met je billen te draaien?
'Hahahaha, omdat ik je al had verwacht! Schatje! Jij bent toch met die enorme grote motor met dat fantastisch geluid!'
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 20:23

Miranda werd loslippig. Dat was ze al van jongsafaan. Waar het hart van vol is loopt de mond van over.
Hoe meer ze draaide met haar billen,hoe dieper het geluid uit de pijpen van die enorm grote motor.
Een burn-out zat eraan te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 20:25

ja miranda...kben hier met de rocket(zal nu ne meer gaan),ale kom moet ik u ne keer mee voeren,en zij ooh ja met dienen dikken brommer,ja zulle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 20:28

en ja ...kheb haar (mee)gepakt een eind verder naar het bosje,ja in haar bosje,een stevege penetratie en me haar dikke loezen,ja wade,wij terug naar het cafe
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 20:51

Spijtig genoeg te voet.
De daad ging namelijk vergezeld van zoveel oerkreten,zo luid dat het geluid van een wegrijdende rocket overstegen werd.
Te voet, DIRK op zeesleffers en Miranda in een slipje op kousevoeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 20:54

ja mannen en bij thuis komst terug onder de sloef....naar het schijnt waren haar kuosen kapot getrokken,van wie was da.....dirk,ggfh ik weet het niet,volgens mij had er al iemand voor geweest met da wijf
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 21:06

Ik heb 't gevoel dat 't hier een andere richting uitgaat dan Louie zijn bedoeling was Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 21:09

ow de internet politie is daar lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 21:17

Miranda werd loslippig. Dat was ze al van jongsafaan. Waar het hart van vol is loopt de mond van over.
Hoe meer ze draaide met haar billen,hoe dieper het geluid uit de pijpen van die enorm grote motor.
Een burn-out zat eraan te komen. ja miranda...kben hier met de rocket(zal nu ne meer gaan),ale kom moet ik u ne keer mee voeren,en zij ooh ja met dienen dikken brommer,ja zulle. en ja ...kheb haar (mee)gepakt een eind verder naar het bosje,ja in haar bosje,een stevege penetratie en me haar dikke loezen,ja wade,wij terug naar het cafeSpijtig genoeg te voet. De daad ging namelijk vergezeld van zoveel oerkreten,zo luid dat het geluid van een wegrijdende rocket overstegen werd.
Te voet, DIRK op zeesleffers en Miranda in een slipje op kousevoeten. ja mannen en bij thuis komst terug onder de sloef....naar het schijnt waren haar kuosen kapot getrokken,van wie was da.....dirk,ggfh ik weet het niet,volgens mij had er al iemand voor geweest met da wijf.
Ik heb 't gevoel dat 't hier een andere richting uitgaat dan Louie zijn bedoeling was.
ow de internet politie is daar. Riep DIRK, maar 't was al te laat. Normaal zit Inspecteur C Cloudeau achter Poolse konijnen maar dit keer was Miranda aan de beurt. Een vettig oliespoor bracht onze speurder naar zijn doel.

.
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 21:22

Was het wel de internetpolitie? Of de internetbrandweer die het kampvuur kwam blussen en nog nooit voor hetere vuren had gestaan? Het resultaat was olie op het vuur. Olie als brandstof? Of massage-olie? De speurtocht leidde naar lekkend vat; een vat vol passie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 21:23

een vettig oliespoor,was het van mirande of was het van den triumph, het kon natuurlijk ook zijn van dienen kombie waar de internet politie mee kwam,we vragen het dirk(hij is mekano) om eens te kijken wat er lekt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitimevr 02 dec 2011, 21:26

terug binnen in het cafe...direct naar dirk..........komaan jongen kijk eens of de triumph lekt,de kombie of die natte miranda,gjutoch dirk van waar komt da olie lek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Triumphmannen onder elkaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Triumphmannen onder elkaar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: