:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Triumphmannen onder elkaar

Ga naar beneden 
+4
FrankC
anarchy
dbcompetition
Louie
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 21:45

den dirk ging kijken en kon niks vinden....toch was er een oliespoor,hey louie weet ge wa dienen ouwen(maurits) zegt daar aan den toog,da miranda vroeger nen vent is geweest,zeg dat het geen waar is he....heb ik dan nen vent geminold,tis nie waar he....had ik anarchy maar laten rijden met den enfield
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 21:50

Miranda werd loslippig. Dat was ze al van jongsafaan. Waar het hart van vol is loopt de mond van over.
Hoe meer ze draaide met haar billen,hoe dieper het geluid uit de pijpen van die enorm grote motor.
Een burn-out zat eraan te komen. ja miranda...kben hier met de rocket(zal nu ne meer gaan),ale kom moet ik u ne keer mee voeren,en zij ooh ja met dienen dikken brommer,ja zulle. en ja ...kheb haar (mee)gepakt een eind verder naar het bosje,ja in haar bosje,een stevege penetratie en me haar dikke loezen,ja wade,wij terug naar het cafeSpijtig genoeg te voet. De daad ging namelijk vergezeld van zoveel oerkreten,zo luid dat het geluid van een wegrijdende rocket overstegen werd.
Te voet, DIRK op zeesleffers en Miranda in een slipje op kousevoeten. ja mannen en bij thuis komst terug onder de sloef....naar het schijnt waren haar kuosen kapot getrokken,van wie was da.....dirk,ggfh ik weet het niet,volgens mij had er al iemand voor geweest met da wijf.
Ik heb 't gevoel dat 't hier een andere richting uitgaat dan Louie zijn bedoeling was.
ow de internet politie is daar. Riep DIRK, maar 't was al te laat. Normaal zit Inspecteur C Cloudeau achter Poolse konijnen maar dit keer was Miranda aan de beurt. Een vettig oliespoor bracht onze speurder naar zijn doel.
Was het wel de internetpolitie? Of de internetbrandweer die het kampvuur kwam blussen en nog nooit voor hetere vuren had gestaan? Het resultaat was olie op het vuur. Olie als brandstof? Of massage-olie? De speurtocht leidde naar lekkend vat; een vat vol passie.
een vettig oliespoor,was het van mirande of was het van den triumph, het kon natuurlijk ook zijn van dienen kombie waar de internet politie mee kwam,we vragen het dirk(hij is mekano) om eens te kijken wat er lekt. terug binnen in het cafe...direct naar dirk..........komaan jongen kijk eens of de triumph lekt,de kombie of die natte miranda,gjutoch dirk van waar komt da olie lek!'
den dirk ging kijken en kon niks vinden....toch was er een oliespoor,hey louie weet ge wa dienen ouwen(maurits) zegt daar aan den toog,da miranda vroeger nen vent is geweest,zeg dat het geen waar is he....heb ik dan nen vent geminold,tis nie waar he....had ik anarchy maar laten rijden met den enfield.
"Fucl, riep Icarus, de sprekende buizerd met een spraakgebrek, fucl, da's een idee. Die Enfield moet komen!"


Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 21:55

Bleek dat er inderdaad een enfield in het café was geweest. Maar van wie: ana,Dirk of C. C was het niet want zat thuis op de hond te passen. En kwam het olielek misschien van een bullit? Was het wel een oliespoor? De smaakpolitie werd erbij gehaald. Even dippen met de middelvinger en dan tegen de tong. Niet van een bullit maar van een versgebakken boulet was de conclusie. Boven het café kookte Miranda's (friet)potje over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 21:56

Ana, niet de beroerste wat dat betrof stak zijn vingers uit de mouwen en vroeg aan Miranda hoe het nu eigenlijk zat, en wel op de inmiddels beruchte Acossewijze.


Laatst aangepast door Louie op vr 02 dec 2011, 22:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 21:59

was het niet haar potje,we moesten opletten want aan den toog zat nog een oude slet...naar het schijnt is da miranda haar moeder...rijd met nen bmw r90
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 22:00

velen kenden haar al van in accose...de ouwe slet,ja van wie had mirande het anders
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 22:04

Een feit een voldongen feit. Gealarmeerd door the talk of the town dat Miranda in een vroeger leven wellicht de naam Mirsolav droeg begaf ana zich naar de keuken alwaar hij zijn rechterhand voorzag van een lichtgroene afwashandschoen. In de keuken een flikkerende lamp,gestoorde electriciteit. Geuren,dampen,een afzuiging die faalt. Internetpolitie die op de zenuwen werkt. Biervaten werden aangerukt,alarmerend stijgende alcoholgehaltes.
Een verdwenen rocket.
Een druipende boulet.
Een buizerd met gespleten tong.
Miranda een vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 22:07

En dan te bedenken dat DIRK aan de moeder van Miranda ooit had gevraagd hoe het met haar ging. Goed, had ze geantwoord, behalve dat ik mijn regels heb. Dat had DIRK, een stuk jonger toen al ondervonden. "Nou dan kun je niet met de Moto GUzzi meerijden, ik heb hem net gewassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 22:16

mee rijden met mijn moto guzzi,ouwe grol met uwen brol....gij komt daar nie op zulle,ana,ana geef ne keer dienen groenen handschoen kga eens kijken of dat het wel waar is dat ze haar regels heeft
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 22:17

Alhoewel,een streepje Ferrari rood van een poolse met italiaanse roots op mijn guzzi moet kunnen.
Olga,de moeder van Miranda,een vrouw met het kaliber van een afgeslankte tupolev nam wijdbeens plaats op de tank van guzzi. De spreidstand was precies het spiegelbeeld van het guzzi V2 blok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 22:20

bij de eerste druk op de startknop sloeg het blok aan ,de guzzi trilde..olga riep laat mij der af ,ik heb zo iets in mijn nachtkast liggen,neeeeje riep miranda ikke heb da mee genomen vorige week
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 22:28

Icarus, de sprekende buizerd met een spraakgebrek kwam niet meer bij van het lachen.
Goed dat zijn baasje er niet bij was, die had dat nooit zover laten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 22:34

Zo togen ze op weg:
DIRK met moeder Olga op de Guzzi.
Ggfh met zijn nieuwe KTM 200 (solo want geen duosteunen).
Dirk met achterop de goed van toeters en bellen voorziene zus van Miranda.
Ana met scram met de-hoge-binnenkant-van-dijen-verbrandende-dempers.
En Louie...met Miranda's handen in de broekzakken en Icarus op de schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 23:18

onderweg stoof ik ze allemaal voorbij, ik trok Svetlana dicht tegen me aan en we lagen diep gebogen op de bonnie, de naald trilde kort tegen het getal 200... De Ohlins veren deden hun werk , maar het extra gewicht en de tand meer deden mijn bonneville zweten. We waren uit "t zicht verdwenen en kwamen terug bij de vuurplaats aan , snel enkele blokken hout erbij en toen zei Svetlana met diepe stem, nog van die echte stemmen van vroeger :"
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimevr 02 dec 2011, 23:22

Da merkte wel Dirkie, zo'n tandje erbij van voor!
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimeza 03 dec 2011, 08:27

Dirk begon in plat Booischots een uitleg te doen over de winteraanpassingen aan de Bonnie. Svetlana luisterde geïnteresseerd;op een manier zoals enkel echte motormannen dat kunnen. Wat het verhaal voedde dat er ooit in die familie een ombouwing was gebeurd...was Svetlana in een vorig leven Sven? Iets voor DIRK die voor zo'n klusje z'n hand niet omdraaide.
Maar DIRK hield zich onledig met Olga,de hitte en de regels hadden hun tol geëist: Olga zat vastgekleefd op de guzzi-tank. Er zat niets anders op dan haar uit haar mega-slip te hijsen. DIRK verkneukelde zich al bij de gedachte wat het effekt zou zijn van rijden zonder helm,maar met een neuskietelend tankslipje wapperend als trouwlintje aan de antenne van een aftandse alfa.
Smells like...schalde uit de luidsprekers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimeza 03 dec 2011, 09:28

dirk zijn ohlins hadden hun werk gedaan,daar was ik jaloers op,ik zat daar met de guzzi op white power,jaloers ja,ik kon het niet meer zien hoe nat en smerig de guzzi tank was van haar vuile natte preut....doe ik hem naar huis?haal ik den harley(neeje die trilt nog meer)en het is da wat natte olga wil
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimeza 03 dec 2011, 10:09

Een vraag zonder pasklaar antwoord. De mannen overlegden onder mekaar maar kwamen tot geen conclusie. Of toch; er werd beslist het orakel van Kalmthout zijnde Icarus,te raadplegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimeza 03 dec 2011, 10:24

maar....het antwoord kwam snel,olga(ze had haar naam niet gestolen,de rocket wel) ging zich wassen en voor we Icarus konden raadplegen, kwam de barkeeper 'thuur'(olga's man)van achter de bar..met zijn tweeloop op ons tafel gericht en riep'wat hebt ge gedaan met olga 'bende motards'
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimeza 03 dec 2011, 11:38

Als kippen die een valk zien stoven we uit elkaar ! Bij de louie, de magerste, zagen we juist nog een klein rookwolkje, zo snel was die verdwenen, DIRK een beetje (!) zwaarder waggelde naar zijn Guzzi, Ana, gewoon van off road te rijden verdween snel en geruisloos in het struikgewas, ggfh maakte snel nog een berekening en koos dus juiste richting, Dirk , niet zo goed te been , en verstandelijk een beetje achter was als laatste uit de startblokken, hij keek achterom maar zag geen rook uit zijn versleten loopsloefjes.. Plots scheurde een luide knal de verbrande rooklucht open ! Help ik ben...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimeza 03 dec 2011, 11:59

help ik ben.......niet geshoten maar de achterband van louie is ontploft,lag het aan het schot,was het puur toeval....olga had de politie gebeld,thuur (zonder chopperstuur werd mee genomen),ja....daar stonden we allen een uur of twee later bij louie zijn lekke band....wat een geluk de sletjes riepen ons terug en gaven ons cofie..wat was er in godsnaam al allemaal gebeurd die avond,niemand had het verwacht,maar wat zag ik den dirk was svetlana aan het troosten,da loopt weer verkeerd..en waar is den vogel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimeza 03 dec 2011, 13:07

'Fluck, hoorde ze plotseling roepen. 'fluck, 'k weet 't allemaal niet meer'...Het leek uit een van de vele koffers te komen van een vreemd soort motor. Zat Icarus, de buizerd met het spraakgebrek in een van de koffers van de politiemotor?
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimeza 03 dec 2011, 14:00

DIRK werd wakker, bij het horen van de knal en het vervolgens omkijken , liep hij onozel hard tegen een roestige uitlaat van een Lanz Buldog...(die daar toevallig stond te staan ..) Hij opende 1 van zijn 2 ogen en zag Dirkie ( in geval van sterfgevaar mag men 'smans troetelnaam uitspreken ..) en zag die hevig bloedend liggen met een gapende wonde tussen de schouders...Svetlana moest vol afschuw het hoofd afwenden, anders had ze nog kunnen zien hoe Dirkie nog met handen en voeten bewegingen deed als wilde hij nog schakelen en wegrijden met zijn bonneville...Het rode vocht sprankelde uit de wonde, Dirkie was stervende...In een laatste krachtinspanning wenkte hij louie..." louie... de code van mijn cijferslot op de bonnie is 666...zeg tegen tegen Marc dat hij de pinkers juist aan sluit en zijn licht goed afsteld, zeg tegen Bruno dat hij ook zijn licht goed afsteld, zeg tegen ggfh dat hij het wielieen moet laten in de dorpskom, dat Ana een Shubert C3 vraagt voor zijn verjaardag, dat DIRK een fatsoenlijke helm draagt tijdens het rijden, dat Pluche de 4 alarmpinkers laat monteren voor veilig in de file te rijden en zeg "... Nog even grijpt Dirkie zijn hand naar het denkbeeldig kontaktsleuteltje onder de koplamp ... dan verdwijnd hij in de eeuwigheid ...........
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimeza 03 dec 2011, 14:57

Een eeuwigheid die zijn einde kent bij het ontwaken;nachtmerries als gevolg van een typisch italiaanse nacht: spaghetti en vooral veel,veel bunga bunga.
Rood het kleur van de lippen,het kleur van bloed,rood als rode draad.
Een paar druppels lieten een afdruk - al betrof het een signatuur van de meester himself - op een achtergelaten P-Spot.
Miranda vroeg wat uitleg aan Louie...pals-pools-pals alles leek een wir-war van letters.
Overal lagen kleren zowel van dames als van heren;zij het van eerstgenoemde in een schaarse hoeveelheid.
"douchen' riep DIRK,ik moet douchen. Water kwam niet uit de kraan. F*** riep DIRK, en hij haalde zijn hamer uit een ver japans motorverleden boven, buisje **** gaan we doen,buisje ****. Mij leek het eerder harakiri.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitimeza 03 dec 2011, 16:30

dirkie lag daar te liggen,de vohel zat inderdaat in de koffer van de politie moto 'nen **** jap,ja xjr 1300'....waarom moest het busje er aan geloven,als er toch nen vuile jap stond..waarom..tijdens het douchen,vroeg vettige olga DIRK,hoe gaat het nu met dirkie....waarop ik niet kon antwoorden en ze kroop bij DIRK in de douche,de oude slet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Triumphmannen onder elkaar   Triumphmannen onder elkaar - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Triumphmannen onder elkaar
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: