:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 8 dagen Corsica met de motor

Ga naar beneden 
+10
vlieg
ivob
lukke
ronny
ggfh
Jokke
marnixvy
Vinzcent
mrbullmastiff
FrankC
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimema 05 mei 2014, 11:54

Pasen 2014, zoals nu reeds enkele jaren de gewoonte is  zijn we met een groep bevriende motorrijders op vakantie getrokken.
Na Schotland, de Vogezen, Kroatie, Frankrijk, Spanje, Italie en Ierland werd er dit jaar voor Corsica geopteerd. Wij zij luxe rijders , dus werd er gekozen om de motors op de vrachtwagen te zetten en wij op de TGV, richting Marseille.
Wonderbaarlijk, op het moment dat de koffie geserveerd wordt op het terras in Marseille zien we de vrachtwagen voorbij komen , hij zet zich achter de hoek , we laden de motors af en weg zijn we.
8 dagen Corsica met de motor RIMG0011_zps1642d9bd
8 dagen Corsica met de motor RIMG0012_zpse13eeafd

Eerst even afspreken in de stad voor de stalling van de motors bij de terugreis en dan, richting ferry in Toulon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimema 05 mei 2014, 12:05

We hadden de tijd om via een mooiere weg naar Toulon te rijden en dat werd de "route de Cretes"
Via Cassis en circuit Paul Richard om dan nog een colleke mee te pikken rond Toulon
8 dagen Corsica met de motor RIMG0020_zps8eb12307
Ons groepje op locatie;
8 dagen Corsica met de motor RIMG0030_zps912c6a21

De col in kwestie is eigenlijk een lus naar de zoologie, Mont Faron, niet zo'n schitterend wegdek, maar grotendeels enkel richting en het bereidt ons voor op de komende dagen.
8 dagen Corsica met de motor RIMG0048_zps631ba8e6
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimema 05 mei 2014, 12:12

De nachtboot op naar Bastia,
8 dagen Corsica met de motor RIMG0055_zpsca5a03b9
De bagage afzetten in ons hotel;
8 dagen Corsica met de motor RIMG0063_zps3e80b294
En voor 9.00 uur s'morgens kunnen we aan onze eerste rit beginnen, Cap Corse, uitgetekend door Tony, the Triumph Thruxtonner.
8 dagen Corsica met de motor RIMG0090_zpsb2912435
Er was ons aangeraden om met de wijzerzin van de klok mee te rijden, zodoende rij je niet steeds met de afgrond aan je zijde, maar dat hebben we niet gedaan natuurlijk, waar blijft het avontuur?
8 dagen Corsica met de motor RIMG0095_zpsb950066b
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimema 05 mei 2014, 12:18

Met zijn drieen waren we, de Triumph rijders, nog 2 Duc's en veel Suzuki's
8 dagen Corsica met de motor RIMG0102_zps8b0b7f90
8 dagen Corsica met de motor RIMG0105_zpsa02fa94b
Het eerste deel van de rit ging van San Martino Di Lota (ons hotel) via de D80 gans rond de Cap tot we in St-Florent , dan D81 tot Bocca en het plan was om via de N2197 terug te keren naar Bastia, maar de GPS heeft anders beslist en gaf ons het ware genoegen om via de N197 & N198 ons terug naar Bastia te leiden, jammer maar helaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
mrbullmastiff
Veteran
Veteran
mrbullmastiff


Aantal berichten : 1604
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sluiskil

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimema 05 mei 2014, 12:34

Mooie foto's
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mobrie.nl
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimema 05 mei 2014, 12:35

Dag 2; we zullen Bastia de komende dagen veel door moeten, je kan bijna niet anders, door het feit dat je op de Cap je hotel had.
Na Bastia via de D107 naar "La Canonica" ,een 5-tal km op de N198 tot de kruising van de D506.
Naar Taglio)Isolaccio , thuis bastion van Jean-François en Alain Bernardini, de zangers van I Muvrini
8 dagen Corsica met de motor RIMG0159_zpsfee6d014


D330 naar Cervione
8 dagen Corsica met de motor RIMG0186_zps5a92a3ca


In Cervione terug omhoog, naar La Porta via de D71, het wegdek laat hier en daar te wensen over, zeker voor de Duc's is het soms hard, zeer hard, iets voorbij Morosaglia besluiten we de groep te splitsen, er hangt een vieze dikke mist en we moeten de echt kleinere wegen nog tegenkomen, ik hou van een uitdaging en ga mee (ik heb de route tenslotte zelf in elkaar gebokst) via de D15b komen op de N193, daar een tankstation zoeken, het is zondag en er is niks open, we zullen bijna tot Bastia moete rijden om naft te vinden.
Terug de bergen in naar Campitello
8 dagen Corsica met de motor RIMG0224_zps64c7bc4b
8 dagen Corsica met de motor RIMG0226_zps763bf3b4
naar Murato, San Michele, dan D61 naar San Gavino di Tenda naar St-Florent waar de rest terug aansluit.
via de Col de Teghime (D81) blijven we boven Bastia (D31) naar het hotel in San Martino di Lota
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimema 05 mei 2014, 12:39

Wat denkt ge doen we er nog een dagje bij?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimema 05 mei 2014, 12:47

allé, omdat er massaal belangstelling is; nummer 3

Om op te schieten moeten we de N193 nemen tot voor Corte, Francardo, daar nemen we de D84 richting Porto
8 dagen Corsica met de motor RIMG0245_zpsaf15b488
alle jaren zijn we wel ergens een plek met sneeuw tegen gekomen en dat was hier niet anders
8 dagen Corsica met de motor RIMG0256_zps9af91edd
8 dagen Corsica met de motor RIMG0270_zps77a9194b
verder gaat de rit in een stralende zon, mooie verzichten wisselen af met verraderlijke bochten. Rijden is hier een uitdaging, achter elke bocht kan er wel een automobilist op je rijvak zitten, varkens , koeien, schapen en geiten op de weg, bochten die achter de hoek dichtschroeven, bochten die blijven duren (neeeen, geen rond punt, grmmpf)
8 dagen Corsica met de motor RIMG0279_zps2c1b7515
Van Porto D81b naar Calvi en wegens tijdsgebrek via iets grotere banen naar San Martino di Lota
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimema 05 mei 2014, 13:00

Volgende ochtend , we pakken onze bagage en verhuizen van de noord naar de zuidkant van het eiland, vlak bij Bonifacio hebben we een overnachtingsplaats gevonden.
8 dagen Corsica met de motor RIMG0276_zps45b63580
8 dagen Corsica met de motor RIMG0372_zps9f626e1e
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
Vinzcent
Member
Member
Vinzcent


Aantal berichten : 352
Leeftijd : 34
Woonplaats : Ieper

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimema 05 mei 2014, 14:53

Cool, Corsica het eiland met 1001 bochten. Dat staat nog op mijn todo lijstje.

Wel nog een grote groep om mee te reizen
Terug naar boven Ga naar beneden
marnixvy
Veteran
Veteran
marnixvy


Aantal berichten : 1450
Leeftijd : 68
Woonplaats : Destelbergen

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimema 05 mei 2014, 15:15

Erg mooi, de kunst van het genieten. Motorrijden op zijn best.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimema 05 mei 2014, 15:24

Prachtig!

Vertel verder,hoe was de zuidkant?
Terug naar boven Ga naar beneden
ggfh
Vintage
Vintage
ggfh


Aantal berichten : 5633
Leeftijd : 54
Woonplaats : ruisbroek

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimema 05 mei 2014, 19:58

nice.
Sinds wanneer heb jij eigenlijk een Thruxton?
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimema 05 mei 2014, 23:12

Mooi verslagje FrankC ,  Thumbs up 
mooi eiland ook hé , ben er een keer of 11 geweest (eind jaren tachtig , begin jaren negentig) , spijtig genoeg was dat toen niet met de moto maar wel werkgelateerd (als onderofficier bij de belgische luchtmacht) en ook steeds naar dezelfde plaats (Solenzara - Franse Luchtmachtbasis) .... ik was gelegerd te Beauvechain (1de Wing) en onze F16's gingen daar altijd simulatie-oefeningen doen op zee .. zodoende .... in ieder geval een prachtig eiland en ik zou er ook eens moeten geraken met de moto ....(zoals nog op zovele andere plaatsen) ...
Terug naar boven Ga naar beneden
lukke
Senior member
Senior member
lukke


Aantal berichten : 835
Leeftijd : 65
Woonplaats : Holsbeek

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimedi 06 mei 2014, 03:58

Niet voor niets noemt men Corsica het eiland van de schoonheid. Nog veel rijplezier en geniet van de zonsondergang in Porto. 

En oppassen voor de loslopende varkens.
Terug naar boven Ga naar beneden
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimedi 06 mei 2014, 11:05

Citaat :
Cool, Corsica het eiland met 1001 bochten. Dat staat nog op mijn todo lijstje.

Vinzcent, op een bepaald ogenblik heb ik eens geteld hoeveel het er waren op 1 km, zonder de flauwe curven in de weg kwam ik op 13 echte bochten, er waren stukken met meer en stukjes met minder maar als gemiddelde houden we 13 aan, we reden ongeveer 250 km per dag en dan kom je al snel op 26000 bochten, er wordt al snel gezegd dat het langste recht stuk in Corsica 70 meter is om dan terug een bocht te maken, een beetje overdreven maar toch, soms waren  we blij om eens een stuk door te kunnen rijden.
Zoals de volgende dag;
De sukkelaars met hun Suzuki's en Ducati's, ze zijn moe, ze willen bootje varen, ze willen de stad bezoeken. Mooi maar ik wil rijden, daar zijn we tenslotte hier voor hé mannen en vrouwen! En zo komt het dat deze dag een zuivere Triomph, sorry Triumph dag wordt.
Lieve, TTTT en ikzelf slaan de baan in richting Solenzara, gekend zoals gezegd door para's van de oude stempel, we willen de Col de Larone en de Col de Bavella rijden, de laatste gekend bij wandelaars van de beroemde GR20. Dus in Solenzara draaien we rechts de D268 in.
Boven op de Bavella houden we halt voor koek en koffie en indrukken laten bezinken.
In het hotel was ons ook verteld dat het daar goed om lunchen was.
8 dagen Corsica met de motor RIMG0306_zps937f4670
Een fantastisch wegdek, weinig ander volk, goed gezelschap, afwisselende landschappen, wat wil een motard nog meer.
Het meest formidabel vergezicht dat ik ooit ben tegengekomen kwam na een verrassende bocht voor U Spidale, op de D368. TTTT was voorop, hij moest het beest eens loslaten, en reed er gewoon voorbij.
8 dagen Corsica met de motor RIMG0317_zpsadeabd4a
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimedi 06 mei 2014, 11:21

Reeds enkele dagen rij ik extra voorzichtig, voor ik vertrok zat er nog meer dan voldoende profiel op mijn achterband (dacht ik toch, iets boven de slijtstrook, of hoe heet dat ding waaraan je kan zien hoever je band versleten is) maar na 2 dagen zaten we reeds voorbij de slijtstrook en nu komen er kale plekken op de band, ik vermoed dat de asfalt in Corsica veel ruwer is, misschien gebruik je ook meer je achterrem om even wat bij te remmen in de bergen, gevolgd door te acceleren, feit was dat het snel bergaf ging met mijn band. (snapt u hem "bergaf", goed gevonden hé)
Dus wij via de ongelooflijk mooie D368 naar Porto Vechio, via D859 naar Figari en dan Bonifacio binnen om de stad met onze aanwezigheid te vereren. en ze hebben daar een heuse parkeerplaats voor motoren, gratis, op een locatie dicht bij het centrum
8 dagen Corsica met de motor RIMG0325_zpse953fd54

8 dagen Corsica met de motor RIMG0340_zpsc5706081
tijd voor een douche en avondmaal, avonturen delen met de verloren dochters en zonen van het motardenras en hop naar de volgende dag
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
ivob
Veteran
Veteran



Aantal berichten : 1196

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimedi 06 mei 2014, 11:38

Citaat :
spijtig genoeg was dat toen niet met de moto maar wel werkgelateerd

Aha, de 'toeristen'  Very Happy 

Wij 'mochten' werkgerelateerd als een volgepakte muilezel door berg en dal (meer berg dan dal).
Na een tijdje had ik toch door dat als 'duiker' het een beetje meer 'genieten' was van de zon dan als pakezel.  Razz 
Tot ze mijn trommelvliezen opgeblazen hebben  affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Vinzcent
Member
Member
Vinzcent


Aantal berichten : 352
Leeftijd : 34
Woonplaats : Ieper

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimedi 06 mei 2014, 11:38

Ha, jullie hebben de slogan van Triumph goed in realiteit omgezet: "For the ride".

Die van Suzuki is mss "For the pussies" :p.
Terug naar boven Ga naar beneden
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimedi 06 mei 2014, 11:57

Aan alles is te merken dat het toeristisch seizoen hier nog niet begonnen is, overal worden het plastieke tuinmeubilair met de hogedruk afgespoten, terrassen herbetegeld, veel hotels zijn er niet open. Doordat de groep toch behoorlijk groot is (11 personen) en misschien ook omdat we "motards" zijn, luxemotards maar toch. Dus zitten we, net zoals in San Martino di Lota met een aanrijroute, die we 2-maal daags moeten rijden en dit is deze dag niet anders, de eerste 75 km volgen we de N196 tot in Propiano.
Vanaf daar volgen we de kust via de D157 richting Ajaccio
8 dagen Corsica met de motor RIMG0372_zps9f626e1e
Lunchen doen we op het strand, enkele km voor Ajaccio en ik besluit om door te rijden naar het stadscentrum en te zien of ik een band kan vinden, aan de hoeveelheden Triumph motors dat je hier tegenkomt kan het bijna niet anders denk ik dan.
Na 500 meter op de "ring" zie ik een banden /scooter/quad/Ligier centrale. In mijn beste frans stap ik  naar de balie en leg mijn probleem voor aan de vriendelijk dame, die ijverig in hare computer zoekt en tweeverschillende heeft, van Dunlop en van Michelin, van de Dunlop weet ik dat TTTT en zijn gade er zeer tevreden van zijn dus ik ga voor de Dunlop. Komt er een oudere man in de zaak en begint te mopperen in de taal van Goethe, iets over equilibre en zo. Band terug in het schap en ikke beteuterd erbij. Had ik al geschreven dat het een vriendelijke dame was? Dus, de vriendelijke dame, ze ziet mijn beteuterd gezichtje en gaat vol overgave op hare computer tokkelen en vindt voor mij een nabijgelegen motorcenter/bandenboer. Tu roulle ici par la et aprés sur le pont a l'autre coté et surplas comça  toujours  et voila. hum. Ik vertrek, snel de vriendelijke dame hare telefoonnummer genoteerd (Had ik al geschreven dat het een vriendelijke dame was?) ge weet maar nooit, ze moesten eens geen band hebben, dan zou deze vriendelijke dame de band wel brengen. (Had ik al geschreven dat het een vriendelijke dame was?) Ik kom wonderbaarlijk via allerhande ronde punten, KMO zones op mijn plaats van bestemming en een uur later. Zegt de dame achter de kassa, niet de vriendelijke dame van daarvoor, deze was iets minder, maar had dus wel de band en de equilibre of zoiets, maant me aan om toch de eerste 200 km rustig te rijden, ik in mijn beste frans, de eerste 2 km ?, paniek in de ogen van de iets minder vriendelijke dame, man erbij , allé de eerste 100km, ikke in mijn beste frans, de eerste 10km ?, we komen tot een vergelijk, 50 km en ik mag gaan. Het was reeds 17.00 gepasseerd maar wat is de beste manier om een band in te rijden, juist enkele bochtjes aan gezapig tempo. terun naar Sartenne via de D302, col de Celaccia en zo naar Bonifacio.
8 dagen Corsica met de motor RIMG0375_zps9c9f0458
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimedi 06 mei 2014, 12:17

ik moet meestal wel moeite doen om de "Pussies" te volgen. Het zijn alle DL650 en DL1000, en het is verbazingwekkend wat er uit zo'n 650'ske  komt, daar moet de Thruxton voor onderdoen, natuurlijk niet qua looks, présence, uitstraling rijders, .......................................
maar genoeg gezeverd, we zijn hier om te rijden, onze laatste trip op het eiland, terug richting Ajaccio, is er trouwens iemand die weet hoe ge dat fatsoenlijk moet uitspreken om a)verstaanbaar te zijn bij de inheemse bevolking en b) niet op hoongelach onthaalt te worden.
Via de kust naar Porto Vechio, daar de bergen in naar Zonza, daar benzine zoeken, maar niks, wanhoop in de ogen van zij die een kleine naftbak hebben,( neen geen Suzuki rijders deze keer)
Zonza Aulene via de D420, geen benzine te vinden,nog grotere wanhoop in de ogen van zij die een kleine naftbak hebben, van Aulene naar Petreto-Bicchisano, toch maar eens vragen naar een naftpomp. En hoera de laatste slok benzine is de goede, bakje vol en iedereen weer tevreden.
8 dagen Corsica met de motor RIMG0407_zps03a2524d
naar Ajaccio, een laat namiddagje rondwandelen langs de straten en jachtjes van de betergegoede fransman en de nachtboot naar Toulon. Na een behoorlijk vertraging kunnen we ons hoofdje neervlijen in de cabine van de ferry.
s'morgens richting Marseille om de motoren af te leveren, de stad te bezoeken en dan TGV gewijs terug naar Belgie.
we hadden geopteerd om slechts op 2 plaatsen te overnachten op Corsica zodat je niet elke morgen bagage moet pakken en deze een hele dag mee moet sleuren, maar dat maakt dat bepaalde stukken niet bezocht/bereden zijn, geeft ons een reden om nog eens terug te keren zeker?
Merci aan Lieve, Tony et les autres voor de fijne tochten en avonden en ochtenden en op naar nieuwe avonturen.
FrankC
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimedi 06 mei 2014, 12:27

ps FYI, de Thruxton heb ik sinds eind 2007, 2dehands gekocht met slechts 9000 km, heb hem dan begin 2008 deftig tegen de stenen gelegd, laconieke commentaar van de dealer/ verkoper; das nen perte total, ik geef er nog 500€ voor. Dan maar naar mijn Suzuki vrienden vervoert en hem daar in een Suzukigarage met Suzukivrienden terug rijklaar gemaakt, dus niks slechts over Suzuki, vraag anders maar aann Cowgirl, die heeft lang met de DL650 gereden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
vlieg
Senior member
Senior member
vlieg


Aantal berichten : 627
Leeftijd : 63
Woonplaats : oelegem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimedi 06 mei 2014, 13:38

mooie reportage  Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimedi 06 mei 2014, 15:46

Hoe is de temperatuur rond deze tijd?Wss perfect motoweer (niet koud maar ook niet te warm)?
Terug naar boven Ga naar beneden
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitimedi 06 mei 2014, 15:56

yep, ik dacht zo tussen 17 en 22° C, voor sommige te koud natuurlijk, maar voor mij ideaal
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
Gesponsorde inhoud





8 dagen Corsica met de motor Empty
BerichtOnderwerp: Re: 8 dagen Corsica met de motor   8 dagen Corsica met de motor Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
8 dagen Corsica met de motor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 10 dagen / 7 landen
» Verkoelende kledij voor de warme dagen.
» Gezellige motor
» Wereldreis met de motor
» Mapsman (motor wegenkaart)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Meetings & Evenementen :: Fotos en reacties :: Reisverslagen-
Ga naar: