:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid

Ga naar beneden 
+14
ronny
BikersFriends
ivob
vlieg
Dominique
marnixvy
mrbullmastiff
Jokke
Jowan
P.Thunderbird
BlackTigerDave
lukke
Marn
nelly
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Dominique
Veteran
Veteran
Dominique


Aantal berichten : 1404
Leeftijd : 52
Woonplaats : aan de zee

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimedi 20 jan 2015, 18:10

Voila, handtekening gezet, "den blauwe" van CMB wordt in orde gezet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
mrbullmastiff
Veteran
Veteran
mrbullmastiff


Aantal berichten : 1604
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sluiskil

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimedi 20 jan 2015, 19:42

Gefeliciteerd veel plezier er mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mobrie.nl
BikersFriends
Member
Member
BikersFriends


Aantal berichten : 60
Leeftijd : 54
Woonplaats : Antwerpen

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimedi 20 jan 2015, 20:15

Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimewo 21 jan 2015, 00:16

Dominique , veel plezier ermee gewenst hé .....Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique
Veteran
Veteran
Dominique


Aantal berichten : 1404
Leeftijd : 52
Woonplaats : aan de zee

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 maa 2015, 09:56

Ondertussen blijven we verder aanmodderen en verwoed strijd leveren met de verzekering.

1. Wat betreft de moto zelf, heb ik +/- gekregen wat ik wou, een afschrijving/verlies van 700euro op 5 maand tijd kon ik nog mee leven. Het verlies zou ik wel compenseren met dervingsrecht.
2. Dervingsrecht, een ander verhaal. Men heeft recht op 15euro/dag. Men moet het weten want men betaalt u slechts een forfaitair bedrag van 9 dagen uit. Hemel en aarde heb ik verzet maar ik heb bedrag van de resterende 21 dagen kunnen recupereren.
3. Mijn helm: waarde 4 jaar geleden 350euro, slechts 150euro gerecupereerd (kon mij in feite nie schelen, ben blij dat het stuk ellende (ROOF) kapot is, nu heb ik reden om een andere te kopen). Schade aan motovest volledig terug gekregen (was een half jaar oud). 
4. Maar dan, topkoffer met topkofferplaat twv 400 euro. 'k Krijg ze niet terugbetaald. Er zijn zogezegd geen bewijzen van. 
Desalniettemin zegt mijn eigen verzekering dat ik geen recht heb op uitbetaling omdat de expert van oordeel is dat de koffer bij de motor hoort en dat het daarom is dat ik een hoger bedrag heb ontvangen dan initieel voorgesteld. Gelukkig heb ik alle mailverkeer en administratie bijgehouden waaruit blijkt dat mijn verzekering de koffer beschouwt als "andere schade". Mijn eigen verzekering heeft dus niet eens de moeite gedaan te spreken met de tegenpartij. 't Kot was te klein, 'k heb mijn dossierbeheerder de volle laag gegeven. Maar die gasten luisteren niet; "sorry meneer, we hebben gedaan wat we konden".
Dan maar mijn bankadviseur aangesproken (verzekering is gekoppeld aan bank), gedreigd om met onmiddellijke ingang al mijn verzekeringen en al hetgeen gekoppeld is aan hun bank stop te zetten. 
Gisteren dan toch bericht gekregen dat ik absoluut niks mag tekenen voor akkoord mbt het vooropgestelde bedrag van schadeloosstelling, dat ze ermee bezig zijn. Wordt vervolgd ...........
Terug naar boven Ga naar beneden
Iron Gonzo
Member
Member
Iron Gonzo


Aantal berichten : 378
Leeftijd : 52
Woonplaats : kleit

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 maa 2015, 17:56

man man man als ze maar niet moeten betalen hé...  Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
ivob
Veteran
Veteran



Aantal berichten : 1196

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 maa 2015, 18:06

Citaat :
gedreigd om met onmiddellijke ingang al mijn verzekeringen en al hetgeen gekoppeld is aan hun bank stop te zetten. 

Dat heeft Omob (Ethias) in mijn geval ook tot inkeer gebracht. 
U niet laten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
marnixvy
Veteran
Veteran
marnixvy


Aantal berichten : 1450
Leeftijd : 68
Woonplaats : Destelbergen

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 maa 2015, 18:19

Dominique, 'k ben trots op U, nu voel ik mij niet meer alleen als moeilijk baaske. Ik lig ook altijd overhoop met de verzekeringen
Terug naar boven Ga naar beneden
noeL
Triumph sympathisant



Aantal berichten : 923
Leeftijd : 65

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 maa 2015, 18:36

Citaat :
Voila, handtekening gezet, "den blauwe" van CMB wordt in orde gezet Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_smile
Proficiat! Een vriend van mij heeft zo een Tiger Explorer  en is daar 100 % tevreden van.
Veel geluk en rijplezier! Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
guy2
Member
Member



Aantal berichten : 234
Leeftijd : 59

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 maa 2015, 22:47

Eigenlijk zo erg dat na al het menselijk leed en materiele schade men moet van zen oren blijven maken om te verkrijgen waar men recht op heeft. Proficiat met de nieuwe keuze!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique
Veteran
Veteran
Dominique


Aantal berichten : 1404
Leeftijd : 52
Woonplaats : aan de zee

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimedo 19 maa 2015, 07:05

Gisteren nog bericht gekregen van mijn rechtsbijstand. Ze willen zelf een deel van de koffer vergoeden Smile
Daarmee kom ik net niet uit de kosten (verlies 200€ op het totale bedrag omdat ik nieuwe helm heb moeten kopen).
Terug naar boven Ga naar beneden
marnixvy
Veteran
Veteran
marnixvy


Aantal berichten : 1450
Leeftijd : 68
Woonplaats : Destelbergen

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimedo 19 maa 2015, 09:33

Gefeliciteerd, dat spel heb je goed gespeeld en gewonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique
Veteran
Veteran
Dominique


Aantal berichten : 1404
Leeftijd : 52
Woonplaats : aan de zee

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimema 23 maa 2015, 23:30

't Spel is precies nog nie volledig gespeeld.
Er wordt vanuit de verzekeringsmaatschappij klacht neergelegd tegen het rechtsbijstandbureau. Als tegemoetkoming werden al mijn polissen herzien en krijg ik een serieuze korting Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
ivob
Veteran
Veteran



Aantal berichten : 1196

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimedi 24 maa 2015, 08:31

Voilà, de aanhouder wint. Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
STR
Member
Member
STR


Aantal berichten : 459
Woonplaats : WSMNSTR

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimedi 24 maa 2015, 14:19

Dominique - voor alle duidelijkhied, hoe meer je krijgt hoe beter en zou er zeker mijn hoofd niet over breken maar lijkt me toch een vreemd verhaal. Verzekeraar dient klacht in tegen rechtsbijstand - welke klacht en waarom eigenlijk? En waarom resulteert dit dan in een korting in al jouw polissen voor jou (voor er enige uitspraak - if any - is)? Soit, een gegeven paard...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique
Veteran
Veteran
Dominique


Aantal berichten : 1404
Leeftijd : 52
Woonplaats : aan de zee

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimedi 24 maa 2015, 15:03

Zij werken met een onafhankelijk rechtbijstandskantoor. Vraag mij nie hoe het werk. 

Voor mijn ongeval heb ik 2 dossiers lopen, één bij de verzekering zelf, de andere rechtsbijstand.
Voor alle duidelijkheid, ik ben deels uitbetaald (ik wacht nog op uitbetaling kledij/helm/topkoffer). De manier waarop ik het geld heb moeten samenrapen, schooien, eisen, is ronduit schandalig. 
De druppel die de emmer deed overlopen is door feit dat het rechtbijstandbureau weigerde mijn topkoffer te vergoeden omdat er zogezegd geen bewijzen van waren. Ik heb toentertijd duidelijk gezegd dat de koffer op de moto is blijven staan, dat de expertise ervan bij TC moto moest gebeuren. Ik heb per schrijven hiervan bevestiging gekregen maar de expertise zijn ze blijkbaar vergeten. Ze zeiden dat de koffer mee in de verkoopprijs van de moto zat. Ze zeiden dat dat de afspraak was tussen mij en het expertisebureau, dat het omwille van de topkoffer was dat ik een hoger bedrag van de moto heb gekregen dan initieel voorzien (dat verhaal staat ergens hierboven).
Nu ja, ik heb ze hun eigen brief onder de neus geschoven en ze stonden met de rug tegen de muur.
Iedere Euro die ik heb gekregen via mijn rechtsbijstand heb ikzelf moeten vragen. Ze gingen mij 9 dagen derving geven terwijl ik recht had op 30, terugbetaling kledij, stallingskosten, het forfaitaire bedrag administratieve kosten waar men recht op heeft, 'k heb alles moeten vragen, zagen, eisen. UREN heb ik aan de telefoon gehangen. 'k Moest op den duur mijn dossiernummer niet meer zeggen, ze kenden mij sowieso al Smile

Ook degene die de expertise heeft uitgevoerd is ter sprake gekomen. Ik heb hem persoonlijk gesproken toen ik niet akkoord was met het initieel voorgesteld bedrag. 
Zijn antwoord was toen "ik heb uw geval niet eens bekeken, uw ongeval is één van de zovelen. De tegenpartij stelt een minimumbedrag voor en ik ga gewoon akkoord. Jij bent nu iemand die daar moeilijk over doet, dan lappen we daar gewoon 500euro bij en dan zijn beide partijen content." Nog een antwoord van hem was: "het is maar ne Triumph hé, had het ne BMW geweest had ik misschien iets meer kunnen doen". Ik sta nie vlug perplex maar toen stond ik efkes met de mond vol tanden toen hij mij dat zei. Hetzelfde verhaal is naar voor gekomen toen mijn bankadviseur hem heeft gesproken. 


Vorige week heb ik mijn ongenoegen geuit bij de bank op een redelijk directe manier. Ik heb toen geëist al mijn verzekeringen per onmiddellijke ingang stop te zetten, al mijn rekeningen stop te zetten en over te sluizen naar een andere bank. Ze deden er niet moeilijk over en gingen het nodige doen.


Afgelopen vrijdag zou er een vergadering geweest zijn bank/verzekering waar mijn geval ter sprake is gebracht. Ik zou niet het enige geval zijn met dergelijke ervaring. Men was zodanig ontzet over de manier waarop mijn zaak is behandeld geweest, dat men mij op één of andere manier wou compenseren. Ze hebben al mijn polissen herzien en bieden mij een permanente korting op jaarbasis aan + plus een korting op mijn brandverzekering gedurende 2 jaar.


Laatst aangepast door Dominique op di 24 maa 2015, 15:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jokke
Vintage
Vintage
Jokke


Aantal berichten : 4371
Leeftijd : 52
Woonplaats : Heist op den Berg

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimedi 24 maa 2015, 15:09

ziedewel,altijd op uw rechten staan en niks zomaar aannemen van die gangsters.

goe gedaan domi! Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
STR
Member
Member
STR


Aantal berichten : 459
Woonplaats : WSMNSTR

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimedi 24 maa 2015, 15:48

I\'m with stupid
Terug naar boven Ga naar beneden
marnixvy
Veteran
Veteran
marnixvy


Aantal berichten : 1450
Leeftijd : 68
Woonplaats : Destelbergen

Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitimedi 24 maa 2015, 17:24

Welke maatschappijen zijn hierbij betrokken ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid   Jaja, hupla, mijn  ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jaja, hupla, mijn ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Ongevallen & minder nieuws-
Ga naar: