:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Acosse, niet te doen....

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Acosse, niet te doen.... Empty
BerichtOnderwerp: Acosse, niet te doen....   Acosse, niet te doen.... Icon_minitimema 24 mei 2010, 21:41

Acosse....niet te doen!
Da's eigenlijk het enige wat ik op papier krijg over de meeting. Dus Acosse, niet te doen!

Tjenne, bedankt voor de organisatie. Antwerpse chapter...bedankt voor de ongelofelijke rit, terras en bezorgdheid dat ik net het enigste slechte pintje heb gekregen van heel Acosse. Nadat ik in Andenne toevallig het enigste bedorven stukje warme geitenkaas van Andenne heb gekregen....
Ook wil ik die 75-jarige meneer bedanken die vroeger op Triumph reed en dolgraag op mijn Bonnie wilde zitten. Op een bruincaferacer.
De serveersters van al die terrasjes die ons hebben bediend. De vrouw en man van onze herberg en camping. Bedankt dat ik mijn bedorven stukje warme geitenkaas bij u heb mogen deponeren. En voor de goede zorgen. Verder de speeltuinonderhoudsman. Bedankt voor het mogen gebruiken van de trampoline, schommel, wip, voetbal en speelgoedtruck.
Alle muzikanten van de avond. Bedankt voor het jammen. Al die motorrijders, incluis Honda's, Ducati's en Suzuki's die ons in de afdalingen van de slechtvalken voorrang verleenden.
Alle deelnemers, supporters, fotograven, terrasbezoekers die kwijlend bij onze engelse machientjes stonden. Bedankt mensje uit Andenne om niet achter de voetbal te lopen die net voor onze wielen de straat op rolden. Ook wil ik de twee oude peekes bedanken voor het oprapen van de GPS van Bonniephil. En als ik nog iemand ben vergeten, zal die het wel weten.

Acosse..niet te doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Acosse, niet te doen.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acosse, niet te doen....   Acosse, niet te doen.... Icon_minitimema 24 mei 2010, 22:00

Zie je wel...vergeten......Ron en zijn vrouwtje.....bedankt voor jullie bezoek in Acosse...leuke verrassing en....het meenemen van mijn rugzak. Ron, als ge de rugzak uitlaadt......graag witte en gekleurde was sorteren......voordat ge alles in het wasmachine stopt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Acosse, niet te doen.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acosse, niet te doen....   Acosse, niet te doen.... Icon_minitimema 24 mei 2010, 22:03

Lap...weer twee giganten vergeten....Wim en Bonniephil...vor de ge-wel-dig-e routes die jullie hebben uitgevist...zalig.......
Terug naar boven Ga naar beneden
CV
Vintage
Vintage
CV


Aantal berichten : 4471

Acosse, niet te doen.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acosse, niet te doen....   Acosse, niet te doen.... Icon_minitimema 24 mei 2010, 22:04

Hij heeft uw rugzak hier afgegeven Acosse, niet te doen.... Icon_razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Acosse, niet te doen.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acosse, niet te doen....   Acosse, niet te doen.... Icon_minitimema 24 mei 2010, 22:06

lachen dan...als ze die onderbroek zien.....ik heb da gommeke er nie bij gedaan......die gaan werk hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy


Aantal berichten : 5703

Acosse, niet te doen.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acosse, niet te doen....   Acosse, niet te doen.... Icon_minitimema 24 mei 2010, 22:24

dat kauwgommeke ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Acosse, niet te doen.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acosse, niet te doen....   Acosse, niet te doen.... Icon_minitimema 24 mei 2010, 22:25

kan ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Acosse, niet te doen.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acosse, niet te doen....   Acosse, niet te doen.... Icon_minitimema 24 mei 2010, 22:31

Ge hebt dien "old timer"...echt gelukkig gemaakt...dien was zo aan het glunderen....dien loopt nu nog rond met nen grijns op zijn gezicht...
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

Acosse, niet te doen.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acosse, niet te doen....   Acosse, niet te doen.... Icon_minitimema 24 mei 2010, 22:33

P....en die krasse 75tiger heeft mij gelukkig gemaakt...'k zie zijn smoeleke nog voor me.....hij had er op mogen rijden...graag zelfs
Terug naar boven Ga naar beneden
ggfh
Vintage
Vintage
ggfh


Aantal berichten : 5634
Leeftijd : 54
Woonplaats : ruisbroek

Acosse, niet te doen.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acosse, niet te doen....   Acosse, niet te doen.... Icon_minitimema 24 mei 2010, 22:54

Had er graag bij geweest.
Misschien maar best van niet, voor mijn onderbroek.
En jullie gemoedsrust.
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

Acosse, niet te doen.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acosse, niet te doen....   Acosse, niet te doen.... Icon_minitimema 24 mei 2010, 23:00

Bij onderbroek problemen heeft de louie een gommeke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Acosse, niet te doen.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acosse, niet te doen....   Acosse, niet te doen.... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Acosse, niet te doen....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vreemd of niet?
» Weet ge nie wa doen met uw centen .......
» Niet nader te omschrijven
» Mannix, ik ken hem niet
» Ik wist het niet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: