:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 hoe rijden jullie met je mc's

Ga naar beneden 
+10
pluche
dbcompetition
mjj338
lukke
Piper
w_boelen
BonniePhil
Black swept
ggfh
biker
14 plaatsers
AuteurBericht
biker
Member
Member
biker


Aantal berichten : 129
Leeftijd : 60
Woonplaats : kinrooi - ophoven

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimeza 05 jun 2010, 22:38

toerend en genietend
sportief toerend
sportief scheurend

ik rij sportief en min of meer scheurend
Terug naar boven Ga naar beneden
ggfh
Vintage
Vintage
ggfh


Aantal berichten : 5634
Leeftijd : 54
Woonplaats : ruisbroek

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimeza 05 jun 2010, 23:16

kwakkelig, meestal.
Misschien overrdreven.
Rustig toeren klinkt beter.
Geen behoefte aan scheuren, maar deftig bocht pakken moet ik toch eens leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black swept
Veteran
Veteran
Black swept


Aantal berichten : 2113
Leeftijd : 61
Woonplaats : Sarlat

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimeza 05 jun 2010, 23:42

Sportief genietend en toerend scheurend hoe rijden jullie met je mc's Icon_lol hoe rijden jullie met je mc's Icon_geek hoe rijden jullie met je mc's Icon_wink
Terug naar boven Ga naar beneden
BonniePhil
Member
Member
BonniePhil


Aantal berichten : 241
Leeftijd : 69
Woonplaats : Hoevenen

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimeza 05 jun 2010, 23:53

Beschaafd genietend.
Terug naar boven Ga naar beneden
w_boelen
Senior member
Senior member
w_boelen


Aantal berichten : 624
Leeftijd : 49
Woonplaats : Rijkhoven

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimezo 06 jun 2010, 09:41

toerend en genietend
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimezo 06 jun 2010, 10:32

sportief toerend of sportief scheurend

afhankelijk van de goesting en externe omstandigheden (weer, baan, drukte,...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Piper
Member
Member
Piper


Aantal berichten : 192
Woonplaats : Diepenbeek

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimedi 08 jun 2010, 20:02

Iets trager dan de insecten, anders heb je zo'n smurrie...
Terug naar boven Ga naar beneden
lukke
Senior member
Senior member
lukke


Aantal berichten : 835
Leeftijd : 65
Woonplaats : Holsbeek

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimedi 08 jun 2010, 20:28

Toerend en genietend. Het brand nergens. Moet de tijd hebben om rond te kijken naar het landschap, de vogels, de boerderijen, de kastelen, de landerijen, de rivieren. Af en toe een fototootje maken en de lucht opsnuiven. De hoofdwegen worden vermeden en de kleine dorpjes worden opgezocht. Even de benen strekken kan echt geen kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
mjj338
Veteran
Veteran
mjj338


Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 67
Woonplaats : Landen

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimedi 08 jun 2010, 21:32

soms genietend toeren , open helmpje. Sneller is vechten tegen de elementen...

soms als een veulen in de wei, losgeslagen, alsof alles vandaag moet gebeuren...
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimedi 08 jun 2010, 21:34

sportief scheurend... hoe rijden jullie met je mc's Icon_biggrin
Terug naar boven Ga naar beneden
mjj338
Veteran
Veteran
mjj338


Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 67
Woonplaats : Landen

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimedi 08 jun 2010, 21:39

@db

dan verschil je wel fel van hb...

(insider...)
Terug naar boven Ga naar beneden
dbcompetition
Vintage
Vintage
dbcompetition


Aantal berichten : 4297
Leeftijd : 71
Woonplaats : booischot

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimedi 08 jun 2010, 21:41

zeg dat wel tjen , dag en nacht ... hoe rijden jullie met je mc's Lol hoe rijden jullie met je mc's 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimedi 08 jun 2010, 22:13

Meestal rustig...
Nochtans...nu het rijden wat beter begint te gaan...Vind ik het soms leuk als ik naar het werk rij...( gewone baan, meestal beperking van 70) een raceke met mezelf te doen...overal tussen slaommen, optrekken, kort remmen...tussen wringen..wat spelen...allee..voor mij toch..voor andere waarschijnlijk een lachertje.
Maar ik voel mij de max....mad max....
Alleen die bochtjes,.... gaan al wat beter, maar nog ni goed.
En dan denk ik...ja, ik rij dien deraf, en dien heb ik deraf gereden...big smile...Gewoon belachelijk...natuurlijk rijde die trage lompe auto's deraf
Terug naar boven Ga naar beneden
Adler
Member
Member
Adler


Aantal berichten : 57

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimewo 09 jun 2010, 09:11

Sportief toeren, als dat bestaat... Hoe meer bochten hoe liever, maar dan ook weer ni altijd alles aan de grond hé...

Adler
Terug naar boven Ga naar beneden
900twin
New member
New member
900twin


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 60

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimewo 09 jun 2010, 12:05

Gewoon,rustig en relaxed, genietend van het goeie weer ,de motor en de omgeving.Vandaar ook dat ik bijna altijd op de binnedoorweggetjes te vinden ben,en als het kan,hiervoor ruim de tijd nemen.Als ik 2a3uurtjes de tijd heb om motor te rijden lijkt dit weinig,maar compenseer dit dan door niet al te ver uit m,n woonplaats vandaan te rijden ,ik zit hier in het groene hart van zuid holland ,dus gelijk in de mooie omgeving om te genieten Heb ik iets meer tijd dan is dit eigenlijk niet anders alleen dan wat verder weg hoe rijden jullie met je mc's 367767 is meestal wel iets leuker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimewo 07 jul 2010, 16:07

Soms wat er op de platen staat en als ik het oud zot weer krijg oooeeerend h
, gewoon wat de beest kan trekken, vraag was dat altijd wat de beest in zich had moest eruit, maar ben contenct dat ik toen overleefd heb, paar harde waarschuwingen gehad maar heeft geduurd voor ik ze snapte

FO
Terug naar boven Ga naar beneden
mjj338
Veteran
Veteran
mjj338


Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 67
Woonplaats : Landen

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimewo 07 jul 2010, 17:35

Uw pensioen halen, da telt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimedo 08 jul 2010, 08:47

Zo kan je het ongeveer zeggen mjj, en voordien moet je wat geluk hebben of op een of ander manier er zien onderuit te komen, of soms hopen dat je hersteld

FO
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimedo 08 jul 2010, 09:48

Warp bompa, en af en toe zot doen....(maar gezien het verleden - big crash, veel chance - laten we dat zoveel mogelijk achterwege)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimedo 08 jul 2010, 09:49

Kampfspüren zijn wel leuk nadien

FO
Terug naar boven Ga naar beneden
FrankC
Senior member
Senior member
FrankC


Aantal berichten : 996
Leeftijd : 63
Woonplaats : merksem

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimema 12 jul 2010, 20:15

Ik had de Thruxton 3 maand, in een bocht schudde hij met zijn gat en ik in de decor. Daarna een ietwat behoudende rijstijl. Maar inschatten hoe ik rij vind ik zeer moeilijk. Ge denkt graag van uw eigen dat ge de meest elegante, vlotte rijder zijt met een ontzettende sportieve rijstijl. Kom ik dus meestal bedrogen uit als ik zo eens met andere meerijd, maar steeds bijlerend, genietend en met groeiend vertrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloggen.be/knarfinsjina/
raoul
Vintage
Vintage
raoul


Aantal berichten : 2579
Woonplaats : Zolder

hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitimezo 12 sep 2010, 11:11

Er is een groot verschil in de rijstijl : In groepsverbanb rij ik zoals de onderlinge afspraken zijn , en alleen ben je meer vrijer en doe je wat ge wilt !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hoe rijden jullie met je mc's Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe rijden jullie met je mc's   hoe rijden jullie met je mc's Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hoe rijden jullie met je mc's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe off-road rijden
» In groep rijden of niet?
» Dit gaan jullie leuk vinden : 1953 motorcycle tour
» In groep rijden (de regeltjes) Met dank aan Vke
» rijden op circuit (Mettet-Croix-Folembray)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Rijtechniek :: MC-
Ga naar: