:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 onverwachts....

Ga naar beneden 
+10
Louie
ronny
little bull
mrbullmastiff
thunderbird mania
The Cowboy
davince
michael
WIM961
pluche
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedi 10 jul 2012, 12:57

Onverwachts...dat komt meestal het hardste aan.
Onverwachts...dus niet op voorbereid.
Onverwachts...weet niet waarom, maar dat klinkt dikwijls niet goed.
Onverwachts ligt er een brief in de bus om je te bedanken voor de voorbije jaren maar dat ze je moeten laten gaan voor financiele reorganisatie. Een team van zeven mag vertrekken zelfs zonder een telefoontje, gewoon een brief dat het gedaan is.
De leerkrachten van de school waar ik werk (te) neemt onze job over.
Tien dagen geleden werd me gezegd dat ik voor september de extra uren krijg waar ik al vier jaar op wacht. En nu blijk ik gewoon geen uren meer te hebben.
Ik heb gevloekt, een traan gelaten...maar pak me terug op, heb al meer shit verwerkt, zal deze ook wel weg werken.
't Zijn alleen weeral de kids die het mee zullen mogen uitzweten en dat maakt me zo boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
WIM961
Veteran
Veteran
WIM961


Aantal berichten : 1074
Leeftijd : 63
Woonplaats : Mortsel

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedi 10 jul 2012, 13:28

dat is echt balen, sterkte!
Terug naar boven Ga naar beneden
michael
Member
Member
michael


Aantal berichten : 470
Woonplaats : zoutleeuw

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedi 10 jul 2012, 14:03

'T is heel moeilijk om hier de gepaste en troostende woorden te bedenken.

Veel sterkte en hou vooral de moed erin.

We leven met je mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
davince
Senior member
Senior member
davince


Aantal berichten : 707

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedi 10 jul 2012, 16:04

moed houden Pluche, hier hebben ze dat ook in de schoenen van de leerkrachten geschoven die daar helemaal niet blij mee waren -> lees niet meer voor betaald

Gevolg: na een paar maanden is weer het oude systeem ingevoerd
Terug naar boven Ga naar beneden
The Cowboy
Veteran
Veteran
The Cowboy


Aantal berichten : 2320
Leeftijd : 56
Woonplaats : Kapellen

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedi 10 jul 2012, 16:19

Zeer slecht nieuws op een dergelijke onbeleefde manier ontvangen komt dubbel zo hard aan.

Veel sterkte met het verwerkingsproces!
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedi 10 jul 2012, 16:40

@davince...dat stond hier ook in de brief, of ze nog beroep mochten doen op ons in de toekomst als dat nodig was.
'k Bel naar den bureau met de vraag wanneer ze gaan weten of het "nieuwe systeem" gaat werken, en hoeveel kans we hadden om terug te mogen komen. Daar kunnen ze niet op antwoorden, maar de kans is klein dat ze terug op hun beslissing gaan komen.
Dus als alleenstaande met een stel jongere in huis kunde hier wat gaan staan afwachten wat het wordt. 'k Ben ni zot, der moet nog eten op tafel komen de komende jaren.

Als iemand nog een job weet voor middagbegleiding ofzo in een school, let me now. (heb wel geen diploma secundair, was teveel aan het feesten)
Terug naar boven Ga naar beneden
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedi 10 jul 2012, 17:32

dju das balen pluche .maar ge zijt een sterke madam dus dat komt allemaal wel weer goed .

't was trouwens bij mij op de zelfde manier ,nen brief en daar sta je dan .

even slikken en weer doorgaan !
Terug naar boven Ga naar beneden
mrbullmastiff
Veteran
Veteran
mrbullmastiff


Aantal berichten : 1604
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sluiskil

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedi 10 jul 2012, 21:50

Sterkte, dat is serieus balen als je op zo'n manier aan de kant wordt gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mobrie.nl
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedi 10 jul 2012, 23:02

Een team van zeven waar niemand iets verwacht had, 'k heb vanavond al van iedereen telefoon gehad. Iedereen valt uit de lucht en kan het ni geloven.
Maar zoals mijne zoon zegt...we redden het wel, doen we altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
little bull
Triumph sympathisant
little bull


Aantal berichten : 204
Leeftijd : 47

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedi 10 jul 2012, 23:06

tuurlijk! da komt in orde Pluche!
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedi 10 jul 2012, 23:13

en anders moet ik maar eens uitzoeken hoe dat het zit met die wijnfles in mijn karreke. En van wie dien grave porsche op de parking is. daar vragen ze ni achter nen cv, tenminste ni als ge een milf kleedje aan hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedi 10 jul 2012, 23:14

allee, 'k probeer mij maar wat op te krikken, kan beter blijven lachen, want mijne sminck hangt al tot mijn tenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimewo 11 jul 2012, 00:25

Komaan hé Pluche KOP OP hé meisje , na regen komt ALTIJD zonneschijn , met de hulp van de kids MOET dat zeker lukken hé ...Wink en hopelijk vindt je snel een andere job hé (maar daar twijfel ik niet aan hoor) .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimewo 11 jul 2012, 10:19

pluche....het zal geen maki zijn maar er door moet/kom je,daar geloof ik in.

love & respect Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimewo 11 jul 2012, 19:26

Thanks guys....
Heb al mega veel proberen rond te bellen, maar de scholen zijn al allemaal dicht. Wat connecties van mij in de scholen bij de collier gepakt, maar zeggen ook dat ik wat moet afwachten tot einde augustus.
Ben ook naar snackbars en keukens van bedrijven en ziekenhuizen aan het zien, dat lijkt me ook wel wat.
Vroeger was het horeca en winkels wat ik het liefste deed, maar de uren en weekends zijn dan weer ni goe met nen kroost.
Komt allemaal in orde...ander en beter zeggen ze altijd, of was dat over iets anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Louie
Veteran
Veteran
Louie


Aantal berichten : 2200
Leeftijd : 65
Woonplaats : Kalmthout

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimewo 11 jul 2012, 19:32

Komt allemaal in orde...ander en beter zeggen ze altijd, of was dat over iets anders.



zo ken ik u weer
Terug naar boven Ga naar beneden
rjohan
Member
Member
rjohan


Aantal berichten : 408

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimewo 11 jul 2012, 22:59

Pluche wat doe jij juist op school , lerares , of iets anders ??

sterkte in u zoektoch naar ander werk
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedo 12 jul 2012, 14:16

Middagbegeleiding en dat houdt in. De vierhondervijftig kinderen naar de refter/ speelplaats/ziekenboog/therapeut/leerkrachten/directeur en zovoorts begeleiden. En zien dat ze hun boterhammetjes opeten inplaats van dien naast hun te pesten...Een beetje manusje van alles waar het vaste personeel geen tijd voor heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
lukke
Senior member
Senior member
lukke


Aantal berichten : 835
Leeftijd : 65
Woonplaats : Holsbeek

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedo 12 jul 2012, 17:08

De manier waarop is echt niet netjes. Per brief in de bus,....Je vindt vast wat anders. Neem wat tijd om het hoofd te laten uitwaaien voor je opnieuw start.

In het Frans zeggen ze "reculer pour mieux souter". Even een stapje achteruitzetten om dan verder te kunnen springen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedo 12 jul 2012, 19:25

@pluche....dit is zo iets als het 'stibo' op storm zijn school dan Question
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedo 12 jul 2012, 21:50

Heb misschien al iets, volgende week weet ik het, 20aug starten. Zelfde firma andere school andere sector....bediende contrakt, goede voorwaarden, goede uren, veel verlof...alleen serieuze stap naar beneden, maar 'tja...als ik maar terug choco kan kopen is me alles goed.
Kan me ni permitteren zonder te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
rjohan
Member
Member
rjohan


Aantal berichten : 408

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimedo 12 jul 2012, 23:24

bediende contract is zeker en vast nie slecht , beter dan arbeiders contract
Terug naar boven Ga naar beneden
WIM961
Veteran
Veteran
WIM961


Aantal berichten : 1074
Leeftijd : 63
Woonplaats : Mortsel

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimevr 13 jul 2012, 07:33

Pluche onverwachts.... 33367
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimevr 13 jul 2012, 09:15

Het belangrijkste op het moment is dat ik werk heb, zit ni in de positie en heb daarbij ook gene zin om "aan den dop" te staan.
Aan kinderen, familie en vrienden om raad gevraagd, en iedereen zegt hetzelfde. Neem dit aanbod aan en blijf gewoon uitkijken naar iets dat meer je ding is, den aanhouder wint.
Het voordeel is ook dat ik bij dezelfde firma blijf en mijn voorbije jaren ni kwijt ben en als ze toch terug op hun beslissing terugkomen van die zeven ontslagen, ik bij de bron zit en ze mij terug kunnen overzetten.
Het gene dat ik ook niet gemakkelijk ergens anders ga vinden is dat ik alle alleen maar 's morgens werk, en van de acht weken groot verlof moet ik er maar drie werken. Dan mag ik ook al om 6u of zo beginnen zodat ik voor mijn dochter vroeg terug thuis ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitimevr 13 jul 2012, 09:22

@rjohan....why(ik vind geen van beiden goed) lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





onverwachts.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
onverwachts....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: