:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 onverwachts....

Ga naar beneden 
+10
Louie
ronny
little bull
mrbullmastiff
thunderbird mania
The Cowboy
davince
michael
WIM961
pluche
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
thunderbird mania
Vintage
Vintage
thunderbird mania


Aantal berichten : 4633
Leeftijd : 56
Woonplaats : waasland

onverwachts.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 jul 2012, 11:07

Ge ziet dat dat hier weer allemaal goe komt hé meisje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




onverwachts.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 jul 2012, 14:02

ik zeg altijd : wat niet is kan nog komen manneken tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
rjohan
Member
Member
rjohan


Aantal berichten : 408

onverwachts.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 jul 2012, 18:40

t'een heeft meer voordelen dan de ander dus profiteren
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

onverwachts.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jul 2012, 08:59

aha, misschien nog iets beters in een andere school gevonden...alleen dat alles effe stil ligt met de vakantie, hopelijk weet ik snel meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
pluche
Vintage
Vintage
pluche


Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 60

onverwachts.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 jul 2012, 00:26

Nu wordt ik helemaal gek.
Gisteren wordt ik opgebeld door iemand van de bureau (die altijd alles regelt voor mij maar op verlof was) om te zeggen dat er een foute communicatie is gebeurt, en dat er inderdaad drie van mijn vast "vier man team" ontslagen zijn, maar ikke en nog drie (die een iets andere begeleiding doen) kunnen blijven.
Wat een dubbel gevoel. Ik zou een gat in de lucht moeten springen maar heb er een heel wrange smaak van.
Vind het nu nog erger voor mijn collega's omdat ik wel kan/mag blijven, en hun ni. En dat ze denken dat ik nu in mijn eentje een job van vier kan vervangen...ik kan veel en hard werken maar heb maar twee handen en die zaten al vol. Plus dat ik op mijn hoede ben om toch nog een telefoontje te krijgen dat het toch weer anders loopt.
Dus ik heb een blij maar toch heel verward gevoel hierbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Cowboy
Veteran
Veteran
The Cowboy


Aantal berichten : 2320
Leeftijd : 56
Woonplaats : Kapellen

onverwachts.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 jul 2012, 08:29

Los van dat alles blijft het toch een zeer rare vorm van personeelspolitiek en al helemaal een slechte communicatie Rolling Eyes .

Langs de ene kant een mooie zaak dat je kan blijven maar toch wel raar dat erniet op voorhand besproken is wat er stond te gebeuren en dat je nu via een telefoontje gewoon terug aan de slag kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
scooby
Member
Member
scooby


Aantal berichten : 196
Leeftijd : 57
Woonplaats : montfoort

onverwachts.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 jul 2012, 09:16

wat een rot situatie, sterkte !
Terug naar boven Ga naar beneden
marnixvy
Veteran
Veteran
marnixvy


Aantal berichten : 1450
Leeftijd : 68
Woonplaats : Destelbergen

onverwachts.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 jul 2012, 09:19

Een typisch verschijnsel van te veel administratie, halveer het aantal regelnichten en de wereld zal al een stuk beter draaien. Een groot deel zit problemen te maken om ze daarna te kunnen oplossen, zo creeren ze een sfeer van onmisbaar zijn. Waar gaan we naartoe?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





onverwachts.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: onverwachts....   onverwachts.... - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
onverwachts....
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Kruip in je pen-
Ga naar: