:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor Triumph motoren
 
FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

 

 Bullshit hipster bike

Ga naar beneden 
+8
thunderbird mania
marnixvy
davince
medion5025
Jokke
ggfh
marc 63
FrankC
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
marnixvy
Veteran
Veteran
marnixvy


Aantal berichten : 1450
Leeftijd : 68
Woonplaats : Destelbergen

Bullshit hipster bike - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullshit hipster bike   Bullshit hipster bike - Pagina 3 Icon_minitimema 17 maa 2014, 20:32

Heb je uiteindelijk de wisselstroom gemeten?
Ik betaalde niet meer dan 60 á 70€ voor een nieuwe regelaar met koelribben maar dan wel van een groot merk hé, maar niet bij Honda besteld. Het is vanzelfsprekend dat die goedkope namaakrommel uit China niet voldoet. Ik koop maar weinig origineel, het geeft mij altijd het gevoel dat ik mij laat afzetten,(begrijp bestelen) maar dan moet je natuurlijk wel kwaliteit aftermarket spullen gebruiken anders is het de processie van Echternach. Er worden veel verkeerde en onvolledige diagnosen gesteld waarop dan ook verkeerde onderdelen vervangen worden. Deze situaties zijn een goede zaak voor de vakmensen want als het niet meer gaat komt het probleem naar de garage en die lossen het dan op en kunnen rekenen wat ze willen, de klant is al tevreden dat zij het nog willen oplossen.

Wel zuurvrije Vaseline gebruiken, het soort dat ook aan de batterij mag worden gebruikt maar beste is wit vet voor elektrische contacten.
Terug naar boven Ga naar beneden
medion5025
Veteran
Veteran
medion5025


Aantal berichten : 1249
Leeftijd : 57
Woonplaats : hemiksem

Bullshit hipster bike - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullshit hipster bike   Bullshit hipster bike - Pagina 3 Icon_minitimema 17 maa 2014, 20:50

mijn namaak regelaars zouden made in engeland zijn  Question ( electrex ) gingen echt direct kapot , alternator is ok alles nagemeten , maar ik heb wel interesse waar jij die goede aftermarket dan bestelde .... voor in de toekomst hé  Thumbs up dat wit vet is wat ik bedoel  Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

Bullshit hipster bike - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullshit hipster bike   Bullshit hipster bike - Pagina 3 Icon_minitimema 17 maa 2014, 22:35

Op het Tuono forum veranderen de meeste de originele regelaars door regelaars van Mosfet , blijkt een goed merk te zijn ...

Die kunnen blijkbaar de hitte beter afvoeren ....
Terug naar boven Ga naar beneden
medion5025
Veteran
Veteran
medion5025


Aantal berichten : 1249
Leeftijd : 57
Woonplaats : hemiksem

Bullshit hipster bike - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullshit hipster bike   Bullshit hipster bike - Pagina 3 Icon_minitimedi 18 maa 2014, 18:17

jaja  lol! tof zenne mannen , jullie weten een goed merk ..... super , ik wil daarbij kopen maar bij wie ? waar ? hoe ? ikke zou u dankbaar zijn  whorship  whorship  whorship  whorship
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

Bullshit hipster bike - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullshit hipster bike   Bullshit hipster bike - Pagina 3 Icon_minitimedi 18 maa 2014, 23:05

medion , kijk eens op ebay .....  Very Happy 

http://www.ebay.com/bhp/mosfet-regulator-rectifier
Terug naar boven Ga naar beneden
medion5025
Veteran
Veteran
medion5025


Aantal berichten : 1249
Leeftijd : 57
Woonplaats : hemiksem

Bullshit hipster bike - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullshit hipster bike   Bullshit hipster bike - Pagina 3 Icon_minitimedi 18 maa 2014, 23:25

ronny  Thumbs up maar cb 1300 staat er niet tussen , zal origineel worden  Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
marnixvy
Veteran
Veteran
marnixvy


Aantal berichten : 1450
Leeftijd : 68
Woonplaats : Destelbergen

Bullshit hipster bike - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullshit hipster bike   Bullshit hipster bike - Pagina 3 Icon_minitimedi 18 maa 2014, 23:34

Ik ga mij hier niet wagen aan commerciele activiteiten anders krijg ik weer te horen dat ik geen gelijk heb met prijs, merk, type of dat men het op een ander forum zoveel beter weet. 
Ik kocht die in Nederland, de grote merken zijn niet moeilijk te vinden via marktplaats of ebay, Google......
Terug naar boven Ga naar beneden
ronny
Veteran
Veteran
ronny


Aantal berichten : 1630
Leeftijd : 57
Woonplaats : Holsbeek

Bullshit hipster bike - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullshit hipster bike   Bullshit hipster bike - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 maa 2014, 00:50

Medion , mischien eens bij volgende link navragen ....

http://ricksmotorsportelectrics.com/rectifier-regulators
Terug naar boven Ga naar beneden
medion5025
Veteran
Veteran
medion5025


Aantal berichten : 1249
Leeftijd : 57
Woonplaats : hemiksem

Bullshit hipster bike - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullshit hipster bike   Bullshit hipster bike - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 maa 2014, 12:17

@ ronny bedankt  maar helaas  Exclamation  staat er weer niet bij , zal origineel worden   angry@marnixvy , per persoonlijke mail kan ook hé  Thumbs up vindt het maar flauw dat er zijn die over zulke zaken liggen zagen op het forum , een forum is er toch om elkaar te informeren en desnoods goeie tips te geven , heu marnixvy ik heb gezegd dat op cb 1300 forum ze zeggen dat aftermarket niet deugd maar heb daar onmiddellijk een vraagteken bij gezet + heb er ook bij gezet niet persoonlijk bedoeld , zou inderdaad liefst aftermarket kopen blijft volgens mij zeker goedkoper en met de juiste aftermarket beter dan origineel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bullshit hipster bike - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bullshit hipster bike   Bullshit hipster bike - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bullshit hipster bike
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bike exif
» The bike shed
» The Bike Shed Londen
» peters classic bike parts
» Wereldrecord 6361 m hoog met een bike

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
:.. www.TriumphVlaanderen.be ..: :: Extra :: Links-
Ga naar: