:.. www.TriumphVlaanderen.be ..:
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum voor Triumph motoren

FacebookIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Welkom op Triumph Vlaanderen Forum

Vakantie

Ga naar beneden 
+10
Tiger 73
Akiruo
mzungaa
Raf
Vke
w_boelen
pluche
Black swept
anarchy
Louie
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
pluche
Vintage
Vintage
pluche

Aantal berichten : 2667
Leeftijd : 61

Vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vakantie   Vakantie - Pagina 2 Icon_minitimeza 06 feb 2010, 14:06

@Frank...goede tip...voor als ik alleen zou gaan... Thumbs up
Terug naar boven Ga naar beneden
NRE
Member
Member
NRE

Aantal berichten : 224
Leeftijd : 50

BerichtOnderwerp: Re: Vakantie   Vakantie - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 feb 2010, 10:53

De eerste reis met mijn vriendin, nu de moeder van mijn kinderen.
11 dagen hadden niet meer tijd ik op triumph bonneville cafe racer van '73 zij op triumph speedtwin van '54 snelweg tot Mons dan niets meer van snelweg door Duitsland, Ootenrijk, Slovenië, Kroatië, dan de boot naar Italië, Frankrijk en terug in België we hadden dan ongeveer een kleine 6500 km en hebben 2 dagen stilgestaan in Kroatië met onze tent op 3 m van de zee was een prachtige reis ook met een overstroming in Oostenrijk en bij thuis komst zijn we nog 2 dagen op een treffen gaan staan in Lichtervelde
RobkeTT
Member
Member
RobkeTT

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 46

BerichtOnderwerp: Re: Vakantie   Vakantie - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 feb 2010, 12:14

at FrankC: toffe tip!! vertrekt ook van hier uit in frankfurt Vakantie - Pagina 2 Icon_wink
at pluche: waarom alleen??

ik doe niet zo graag van die 14-daagse vakanties; liever vele verlengde weekends per jaar dan in 1keer alle verlof weg Vakantie - Pagina 2 Icon_wink
willbird
New member
New member

Aantal berichten : 27

BerichtOnderwerp: Re: Vakantie   Vakantie - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 feb 2010, 20:56

Anarchy,
Wil voor een dag of zes naar de buurt van Clermond-ferrand, (nationaal park)wil de trip er naartoe in twee dagen doen.waarschlk. maand juni.
Halfweg is ongev. Orleans,heb je het adres van dat hotelletje nog en is het aan te bevelen?
Bedankt op voorhand.
anarchy
Triumph sympathisant
anarchy

Aantal berichten : 5703

BerichtOnderwerp: Re: Vakantie   Vakantie - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 feb 2010, 08:22

Ja, ik heb het adres nog maar beveel het niet aan! Vooreerst gelegen aan de afrit van de autostrade. Het was een zogenaamd afgesloten parking en dit klopte ook (poort was dicht) doch enkel voor wie niet in het hotel verbleef. Dus iedereen in het hotel kon met zijn kaart de poort openen. Aangezien op de parking links en rechts nogal wat camionetten stonden van oosteuropeanen die er een ganse week verbleven (om te werken in de bouw) waren we er niet volledig op ons gemak. We mochten wel onze moto's op het voetpad net naast onze kamer zetten. En de broek stond 'instapklaar' voor het geval dat...
Het was het enigste hotel dat we vooraf hadden geboekt. Voor de rest hebben wij iedere keer gewoon gereden naar de toeristische dienst van het dorp/gemeente waar we passeerden, daar geven ze je met de glimlach een lijst van de plaatselijke B&B en chambres d'hôtes. We zochten toen direkt deze op die door landbouwers werden uitgebaat (als er staat: produits terroirs OF '...à la ferme' weet je genoeg). Je moto staat er veilig afgesloten en meestal eet je er voor een zacht prijsje nog mee...
Wil je nog info, vraag maar!
willbird
New member
New member

Aantal berichten : 27

BerichtOnderwerp: Re: Vakantie   Vakantie - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 feb 2010, 09:59

Bedankt Anarchy,
Heel nuttige info,ga je raad opvolgen en gelijk naar de touristische dienst.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Vakantie   Vakantie - Pagina 2 Icon_minitime

Vakantie
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eifel moto vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum